RECENZIJA: Zara Larsson – “So Good” je samo good
26. ožujka 2017.
Nikola Knežević (1996 Članci)

Zara Larsson, jedna od najpopularnijih pop pjevačica današnjice, objavila je svoj drugi studijski album pod nazivom “So Good”.

Ovo neće biti uobičajena recenzija s obzirom da smo već 5 pjesama čuli između 2015. i 2017. godine pa ćemo se više koncentrirati na ono što nismo do sada imali prilike čuti, odnosno na nove materijale. Ovih 5 singlova, “Lush Life”, “Never Forget You”, “Ain’t My Fault”, “I Would Like” i “So Good”, neki su od najslušanijih pop singlova u pop svijetu. Upravo te pjesme imaju potpise cijenjenih producenata poput MNEK-a, The Monsters & The Strangerz, Mikea Spencera i Freedoa koji se i proslavio pjesmom “Lush Life”.

Uglavnom, tamo gdje su poznata ili relativno poznata imena, upravo te pjesme možemo izdvojiti i kao highlight ovog studijskog albuma. Nažalost, ono sve ostalo je donekle ostalo nedorečeno ili bolje da kažem, nije nešto što već nismo čuli u modernom pop zvuku. Štoviše, takvih izvođača ima popriličan broj, iako je Zara specifična u tom smislu, netko bi rekao Rihannovskog glasa, zbog čega je možda i osvojila mnoge obožavatelje.

Okušala se i u pisanju tekstova na albumu, doduše ne na svim pjesmama, a i tamo gdje je sudjelovala bila je samo jedna od mnogih koji su radili. Inače, ne volim vidjeti pod autorima pjesama 5 ili čak 9 imena, kao što je u ovom slučaju, ne znam zbog čega to mnogi danas rade, je li u pitanju manjak kreativnosti ili misle kako je više bolje. Ne, naprotiv, manje je bolje, više bih cijenio kada bi se sama okušala u pisanju pjesama, koliko god možda kasnije to zvučalo manje kvalitetno od ovog materijala, ali struka i obožavatelji će to više cijeniti.

Još bih nekoliko pjesama izdvojio kao onaj dobar dio albuma, a to su “What They Say” gdje je produkciju radio MNEK, zatim “Don’t Let Me Be Yours” na kojoj je radio, među ostalima, i Ed Sheeran uz produkciju vrhunskog Stevea Maca, te zadnja pjesma albuma “Symphony”, aktualni singl (šesti ukupno), koju je Zara radila u suradnji s popularnim bendom Clean Bandit. S obzirom na tu činjenicu kako je već 6 singlova objavljeno možemo na neki način reći da je ovo njezin best of album jer ono što sam osim toga čuo, uz one spomenute dvije dodatne pjesme, ne mogu baš reći da mi se ovaj album previše dojmio. Lijep je to zvuk, zanimljiv je njezin glas koji jedino paše uz ovaj moderni pop, ali morat ćemo još pričekati na njezin albumski procvat. No, kako je netko rekao i kada slušamo njezine lošije pjesme opet to zvuči simpatično i neodoljivo jer to je Zara Larsson.

3.3 out of 5

3.3

3.3 out of 5