RECENZIJA: Zagrebali smo novi album Jinxa i miriši poput najfinijeg glazbenog parfema!
21. svibnja 2017.

Dugo smo čekali na novi studijski album grupe Jinx, ali vrijedilo je čekanja jer su se još jednom svojim jedinstvenim pop zvukom izdignuli iznad većine ostalih pop projekata u Hrvatskoj.

Na nove Jinxe čekali smo 7 godina, novi album “Pogrebi i pomiriš”  je nasljednik “Diksilenda” iz 2010. godine. Ostali su vjerni izdavačkoj kući Dallas Records u čijoj su obitelji još od albuma “Na zapadu”, ali i svojem zvuku. Već najavnom pjesmom “Jesmo li dobro?” osvojili su radijske etere i publiku te nas učinili još nervoznijim iščekujući novi album. Drugi najavni singl “Maradona” s Davorom Gopcem još je jedan uspješni recept, jednog od najboljih hrvatskih glazbostvaratelja Coce Mosquita. Razigrani i veseli, a s druge strane ozbiljni i divlji. Uvijek su zvučali retro i moderno, a takav zvuk je okosnia i novog studijskog albuma. Upravo tu kombinaciju usadili su u glazbene mozgove publike u kojima će Jinxi imati jedno posebno mjesto.

Ima tu i popa, i funka, i swinga, i big band zvuka, i bluesa, i low, i middle, i fast tempa, i što je najvažnije – sve je lijepo sjelo. Yaya, meni jedna od omiljenih pjevačica u Hrvatskoj, opravdala je i ovoga puta taj epitet. Kada treba opustiti glas, zvuči kao anđeo, a kada svom glasu treba dodati malo grubosti, onda pokazuje svu svoju raskoš i kvalitetu.

Yaya

Uz “Jesmo li dobro?”, pjesme koje se posebno ističu na albumu su “Jedni za druge”, “Continental Blue”, “Za ljubav tvoje mame” i “Elegantna varijanta” koja nas je vratila u zlatno doba Big bandova. Jinxi i jesu big band, koji će uvijek biti poseban na hrvatskoj i regionalnoj pop sceni. Savršena sredina komercijalnog i urbanog popa, koja, kada ju zagrebeš, ispusti miris najfinijeg glazbenog parfema.

4.5