RECENZIJA: Flyerov treći – pitak, opuštajući i ljetni!
3. lipnja 2017.

Grupa Flyer ovih dana objavila je treći studijski ablum, prvi nakon 10 godina i nasljednik “Iluzije”. Osim što smo dugo čekali na novi album, bend je doživio i određene promjene. Smanjio se za nekoliko članova, ali što je najvažnije, kvaliteta je ostala ista.

U Flyeru su sada, glavni vokal Petra Kožar, gitarist Ivan Dumalovski Janjušić, basist Ivo Dunat, bubnjar Željko Kožar te klavijaturist i alfa i omega po pitanju glazbe i tekstova, Mario Kovač.

Na trećem studijskom albumu nalazi se 10 autorskih pjesama i obrada Haustorove pjesme iz 1981. godine – “Radio”. Kao što sam već rekao, kvaliteta benda se nije promijenila. I dalje je to kvalitetan pop zvuk s različitim primjesama. Većinu pjesama smo već čuli u radijskim programima, a koje su odlično kotirale  i kod samih slušatelja, a ovih dana je aktualan novi singl i spot “Kako da te ne volim” za koju vjerujemo da će imati isti utjecaj. To je zvuk koji slušatelji vole, vedar,  pitak, opuštajući i u neku ruku ljetni, što će dobro doći za predstojeće mjesece. Uživanje na plaži, kupanje i osvježenje uz neko hladno piće i lijepe melodije Flyera, više od toga nije potrebno.

I Flyer su odlučili testirati formu izbacivanja singlova prije nego objave albuma, što se za sada u Hrvatskoj pokazalo kao dobro, jedino ne znam koliko i za prodaju samog albuma. Ali o tome nećemo ovoga puta.

Glazbu i tekstove je radio Mario Kovač, klavijaturist koji ima iznimno dobar nos, ili sluh, svejedno, kada je u pitanju pisanje pjesama, dok cijeli bend radi na aranžmanima. I produkcijski album vrlo dobro zvuči za što su “krivci”  Goran Marinac koji je radio na njihovom prvom albumu, zatim Samir Kadribašić koji je producirao drugi album, a na tri pjesme se priključio i jedan od najboljih hrvatskih producenata Zvonimir Dusper. Upravo ova trojka u kombinaciji s Flyerom rezultirala je vrlo zanimljivim glazbenim uratkom.

Teško je izdvojiti neku pjesmu koja se baš posebno ističe među ostalima, ali kada bih osobno birao, to bi bile “More”, “Nismo sami”, “Sve je u redu”, “Inspiracija”, koja me podsjeća na Jamiroquaija i “Kako da te ne volim”.

Lijepo to zvuči (jesam ovo već nekoliko puta ponovio?!), Flyer se već isticao sa svojom pop glazbom na prvom albumu, pa nastavio taj trend dvojkom, a trojka je samo logičan slijed događanja i potvrda da ćemo njihove pjesme uvijek slušati na radiju, bilo da je u pitanju komercijalna ili urbana radio postaja. Jer oni i jesu nekakav kompromis koji će zadovoljiti i jednu i drugu publiku.

3.8