DORA SE VRATILA: Bolje da nije!
20. siječnja 2019.
Music Box (10920 Članci)

DORA SE VRATILA: Bolje da nije!

Hrvatski građani i glazbena kritika ponovno će birati predstavnika za pjesmu Eurovizije.

Eurovizija kao koncept glazbenog natjecanja iz godine u godinu sve više propada, glazbeno i u svakom drugom pogledu, a umjesto da smo se zauvijek povukli iz tog natjecanja, ove godine se vraća Dora, natjecanje u kojem ćemo birati hrvatskog predstavnika za pjesmu Eurovizije. Ovo međunarodno natjecanje uvijek je bilo oličje loše glazbe, sinonim za paradu kiča, ali i mjesto gdje se okreće opasna lova. Prava televizijskog prijenosa, sponzori, domaćini Eurovizije, sa svih strana stiže veliki priljev novca, a i Hrvatska će morati “odriješiti kesu”. Lijepo se prisjetiti vremena kad je Riva s pjesmom “Rock me” 1989. godine osvojila Euroviziju, a ružna sjećanja počinju 2000. godinom nakon koje smo ostvarivali sve lošije rezultate. Čak šest puta se nismo uspjeli ni plasirati u finale, a najbolji rezultat je bio 9. mjesto 2000. godine kad je Goran Karan nastupio s pjesmom “Kad zaspu anđeli”. Pokušavali smo sve, imali smo Štikle, Vukove, klapu, moderni pop, naivni pop, bilo je godina i kad nismo sudjelovali, pa prošlogodišnja sramota oko optužbi za plagiranje, ali ništa nije prolazilo. Važno je sudjelovati, ali još važnije znati kada prestati. Prema svemu sudeći svjesni smo samo onog prvog pa će nakon 9 godina Dora ponovno biti na malim ekranima.

Opatija će biti domaćin natjecanja 16. veljače, a upravo je objavljeno kojih će se 16 pjesama boriti za pobjedu. I ništa se nije promijenilo, ne znaš što je gore, ne znaš tko je nepoznatiji, pravi demo festival novih izvođača. Kad bolje razmislimo, toliko nam je cijela Dora bitna da se uopće nećemo ni previše zamarati time. Elis Lovrić, Luka Nižetić, Gelato Sisters, 4 Tenora, Beta Sudar, Bernarda Bruno, Domenica, Manntra, Jure Brkljača, Ema Gagro, Lea Mijatović, Lidija Bačić Lille, Jelena Bosančić, Lorena Bućan, Roko Blažević te Bojan Jambrošić i Danijela Pintarić. Oni će se međusobno natjecati. Ajde, možemo izdvojiti imenom jedino Elis Lovrić i Gelato Sisters kao nešto što se makar kvalitetom može najviše istaknuti. Osjeti se da su izabrana glazbeno što raznovrsnija imena, pa tako imamo spomenutu kantautoricu Elis, malo opernih glasova kod 4 tenora, treša kod Lidije Bačić, popa kod Luke, Jure, Lee, Bojana Jambrošića i Danijele Pintarić (koliko je tek ona puta sudjelovala), nekakvog rocka kod Manntre itd. Šareno kao uskrsna jaja.

Kakvo gubljenje vremena za sve nas! I novca! Ne vrijedi ni sanjati!

Oznake 2019, dora, eurovizija