Još se jednom vraćamo na ovogodišnji Sea Star Festival koji je u Umagu ugostio i prvu damu drum’n’bass scene u Hrvata – Tekitoku.
Tekitoka, pravim imenom Dina Akšamija, svoju karijeru započinje u Karlovcu i od tada praši scenom energičnim setovima i angažmanom na promociji d’n’b žanra. Kao članica jednog od najstarijih kolektiva, Dirty Beatz, i osnivačica DNBKonferencije, pokrenula je brojna događanja, a danas na sceni djeluje i kao članica karlovačkog kolektiva LED (Lokalna Elektronička Defenziva) koji ove godine proslavlja 11. godinu postojanja i aktivnosti.
Na ovogodišnjem Sea Staru malo smo popričali s Tekitokom i saznali neke zanimljive detalje o njoj ali i o njezinom viđenju budućnosti d’n’b scene.
S Dotsom već dugo surađuješ na LED-u. Kako je to krenulo?
Dugi niz godina sam pratitelj rada LED kolektiva kao i posjetioc njihovih događanja. Godinama me zanimalo DJ-anje. Sve je počelo tako što je LED osmislio program LEDukacije koji su mogli pohađati svi zainteresirani upravo za DJ-ing. Krenula sam i nakon završetka programa imali smo malu prezentaciju, te nam je dana prilika da odsviramo kratki polusatni set. Nakon nje od LED-a sam dobila poziv da s njima nastupam u Novom Marofu. Nedugo nakon pridružujem im se i kao član samog kolektiva.
Kao žena DJ jesi li doživjela neugodnosti na sceni? O tome sam puno slušala od drugih DJ-ica…
Ne mogu reći da sam se susretala s neugodnim situacijama. Bilo je dobacivanja iz publike, ali nikad u negativnom kontekstu.
Jako si aktivna na d’n’b sceni. Kako ti se čini ta scena u Hrvatskoj, kamo to sve ide po tvojem mišljenju?
U Hrvatskoj je nažalost došlo do pada interesa za drum’n’bass muzikom. Naravno da se trendovi s vremena na vrijeme mijenjaju, pa je tako i d’n’b kroz godine imao svoje uspone i padove. Trenutno je u padu, a to me ponajviše žalosti kad pogledam neke druge zemlje EU u kojima bih rekla da ta scena doslovno “gori”. Osobno volim posjećivati festivale, kao i partyje u drugim zemljama i nazočila sam publici koja se broji u tisućama zaljubljenika u d’n’b zvuk. Hrvatska je trenutno daleko od tog hajpa. I daleko od publike koja je uistinu “zagrižena” za drum’n’bass. Ono što mnogim kolektivima, koji zapravo žele educirati mlade u smjeru tog zvuka, nedostaje je adekvatan klupski prostor. S tim se trenutno svi koji radimo na promociji takvog zvuka u Zagrebu borimo.
Ima li neki tekući projekt na kojem radiš?
Sad trenutno, što se tiče ljetnih mjeseci, ne. A jesen će pokazati svoje.