Nekoliko entuzijasta u regiji posebnu pažnju posvećuju audio arhivskom lovu na zanemarene (iz bilo kojeg razloga) snimke, te ih ponovno predstavljaju javnosti. Samo za stare diskofile i mlade istraživače domaće glazbene povijesti.
Jedan od tih entuzijasta je “Šareni dućan” na čelu s Krunoslavom Jajetićem, koji se na ovom izdanju udružio s glavnim organizatorima izdanja iz beogradske izdavačke kuće Discom, Lukom Novakovićem i Vanjom Todorovićem. Arhivsko istraživanje i ponovno objavljivanje na vinilu vrlo je popularno u svijetu, na radost istraživača neke bolje nam prošlosti. Tako je i s jedinim objavljenim albumom Boom selekcije, beogradskog funk sastava iz 1983.
Band je postojao od 1979. do 1983. kada su i objavili ovaj album za diskografsku kuću Diskos, koja je već u to vrijeme najveći dio svoga izdavaštva orjentirala folku, popularno u narodu zvanim “narodnjacima”, iako je Diskos bio jedan od značajnih aktera šezdesetih u kreiranju rock glazbe (EP izdanja Kameleona, Iskri i Silueta su još uvijek traženi na tržištu). Boom selekcija nije imala te sreće da ih pokupe jaki igrači tadašnjeg izdavaštva poput Jugotona, ponajviše zahvaljujući velikom vremenskom raskoraku jer njihova glazba kasni nekoliko godina. Te 1983. već je kreirana potpuno drugačija scena započeta koju godinu prije s novim valom. Iako je beogradska scena imala jake snage u funku, on se pojavio u vrijeme kada je to već bila zastarjela forma.
Boom selekcija nije čak niti nastupala uživo, raspala se po objavljivanju albuma, a marketinška moć izdavača je bila mala. To je nekoliko važnih razloga zašto je ovaj bend ostao u zaboravu.
No sada, s odmakom od četiri desetljeća, imamo priliku čuti što se to tada događalo u glavama članova benda (Zlatko Frlić – vokal, Mile Perišić – vokal, Aleksandar Stefanović – gitara, Oliver Polak – klavijature, Vladan Mračić – bas i Zoran Simovski – bubnjevi). Vrijedno je spomenuti i gošću na ženskom vokalu Silvu Delovsku (KIM Band) ali i klavijaturista te producenta albuma koji mu je dao poseban “šmek”, Chrisa Nichollsa (Donovan, Dado Topić, Neosedlani, Šaputanje na jastuku, Grupa Time, Život u čizmama…). Album ima nekoliko sjajnih rifova, čvrstog je ritma, no slabašnih tekstova. Desetljeće prije bi to bio sasvim dobar pristup, ali kada su se pojavili tekstopisci poput Štulića, Sachera, svježih pogleda na svijet El. orgazma, Filma, Idola i brojne plejade sjajnih autora, tekstovi Boom selekcije, makar u pokušaju, teško da opisuju stvarnost koju tadašnja publika traži. Možda bi bilo bolje da su pjevali na nekom manje razumljivom jeziku. Tu su sada u prednosti recimo Francuzi, zaluđeni istraživači eurodisca i funka koji ovu ploču mogu prigrliti kao potpunu egzotiku slušajuči vokale nerazumljivog im jezika.
Sve u svemu, vrijedna ploča za kolekcionare i kvalitetno izdanje za skretanje pažnje prema glazbenom fondu izgubljenog u moru današnjeg audio istraživanja. Ma, samo da je dovoljno para.