Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

#nedjeljnikomentar: Marei, Miki Solus, pocket palma, Paraf, Zdenka Kovačiček

Marei – “Vrijedi li” (Menart)

Marei, Marina Žužić, novo je ime na hrvatskoj glazbenoj sceni, a predstavlja se publici singlom “Vrijedi li”. U pitanju je klasična pop pjesma u kojoj vladaju gitare, prvo akustična, a potom i električna s vibrato efektom. Njezin nježan glas dosta lijepo se uklopio u melodiju i mislim da je ovo jedan i više nego solidan start. Naravno, talent se ne može dokazati jednom pjesmom pa iščekujemo njezine nove uratke. Ali sam i više nego zadovoljan, pogotovo što se nije previše kompliciralo, nego se radilo na jednostavnoj melodiji bez vokalnog pretjerivanja. Šteta što refren nije toliko pamtljiv pa i nakon nekoliko slušanja se ne može urezati u mozak. Čekamo trenutak!

Ocjena: 3/5

Miki Solus – “Melanija” (SIPA/Fayo Music)

Nikad nisam previše gotivio Mikija Solusa, ni glazbeno, ni kreativno, iako se mogao pronaći koji dobar trenutak u njegovoj karijeri, sada sam definitivno siguran da je skrenuo s onih pravilnih tračnica. Bez ideje, bez dobre produkcije i s lošim spotom, totalno izvan ičega normalnog. Niti je komično, niti je satirično. Sad mi se naon slušanja “Melanije” suradnja s Lidijom Bačić i ne čini tako lošom. Satira, kužite? Mislim da je njegovo vrijeme gotovo i samo je pitanje trenutka kad će se prestati sramotiti.

Ocjena: 1/5

pocket palma – “Ono što nam inače nedostaje” (Aquarius Records)

Pocket palma su i dalje predvodnici neke nove nove indie pop scene u Hrvatskoj. Svakim novim singlom grle naše unutarnje osjećaje i vraćaju nas u neka davna vremena kad su vladali Denis & Denis, ali su produkcijom u sadašnjosti. Moderni retro! Jedno od najvećih iznenađenja zadnjih godina, a koje bi moglo preuzeti primat urbane hrvatske glazbene scene. Imaju strašan potencijal i glazbeno, i vokalno, i melodijski. Doza elektronike je taman onolika da ne odvede previše u elektronički smjer, ali da opet ne zanemaruje moderni electro pop zvuk koji je sve popularniji i kod nas. Nevjerojatni su!

Ocjena: 5/5

Paraf – “Bez lica” (Dallas Records)

Riječ Paraf asocira me na punk, asocira me na buntovništvo, asocira me na nešto jedinstveno, a novi Paraf nakon više od 33 godine je sve samo ne to. Mlako, previše pop, a tekst bez muda. Od cijele pjesme najzanimljiviji je spot i drugi, gitarski dio. Ono kad Paraf postane The Killers. Pardon, The Killers su još žešći. Šteta! Moglo je biti nešto posebno. Iako nikad ne reci nikad, možda će album biti nešto posebno. Iako sumnjam.

Ocjena: 2/5

Zdenka Kovačiček – “Adut” (Dancing Bear)

Nije me se previše dojmila Zdenka Kovačiček u novoj pjesmi, kako vokalom za koji se osjeti da je ostario i da je njegovo vrijeme prošlo, uz dužno poštovanje prema Zdenki i njezinim koncertima koji su i dalje iznimno posjećeni i cijenjeni. A latino ritam jednostavno nije njezin adut, koliko god to nagovještavao naziv pjesme. Čak se ni tekst ne uklapa u cijelu priču. Tri različite stvari nažalost ne mogu činiti jednu dobru cjelinu. Nadam se da ima nekog drugog aduta s nadolazećeg albuma, a koji će me ipak oduševiti.

Ocjena: 2/5