Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

RECENZIJA: The Splitters: “Izvedi me van” – dalmatinski Kings of Leon u potrazi za radiovalovima   

Drugi album splitskog benda The Splitters zanimljiv je ponajprije zbog svojih neskrivenih radiofoničnih ambicija. Bend čine braća Senta i Komić, a ako govorimo o bendovima sastavljenima po rodbinskoj liniji, mogli bismo reći da su im Kings of Leon daleko bliži negoli  The National.

Slično kao i već afirmirane Rezerve, The Splitters pokušavaju spojiti nasljeđe ovdašnjeg pop rocka iz osamdesetih s komercijalnom strujom indie rocka iz nultih. Veliki plus kod oba benda je to što tu namjeru ni ne pokušavaju prodati pod nešto drugo. No dok Rezerve otvoreno crpe  inspiraciju iz novovalnog nasljeđa, radilo se o Idolima, Bajagi ili Električnom orgazmu, The Splitters kao da pokušavaju otkriti što bi bilo kad bi Neno Belan ili Jura Stublić zvučali kao The KIllers. Taj zvuk je velik i svijetao, naslov albuma je elegantno posuđen od velikog hita Franz Ferdinand, a pjesme su pitke i jednostavne. Odmak od ovog pravila je “Lollipop”, pjesma koja zvuči kao namjerna posveta spltskoj heavy metal sceni osamdesetih.

Glavni problem albuma je to što bend zasad ne može svoje otvorene pop ambicije pretočiti u niz ujednačeno pamtljivih pjesama. Unatoč relativno kratkom trajanju, on značajno pada u drugoj polovici, a par bržih pjesama umjesto željenog pojačavanja dinamike predstavlja najslabiju točku albuma. Bend je najbolji u atmosferičnim “jutuovskim” baladama srednjeg tempa poput “Dio neba”, “Zauvijek mlad”  ili “Oboji me”, ali ostaje vidjeti hoće li se ustaliti u takvom stilu. Istina, ta vrsta himničnog pop rocka djeluje pomalo demode, no paradoksalno posjeduje univerzalnu emocionalnost koja lako dopire do širokog kruga publike. U tom smislu, The Splitters imaju svijetlu radijsku budućnost.