Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

Bruce Dickinson: “Uopće nemam crtačkog talena, osim što volim vidjeti dobre crteže”

U nedavnom razgovoru za 4GQTV , povodom WonderCona u kalifornijskom gradu Anaheimu, Bruce Dickinson je govorio o seriji stripova koji prate njegov posljednji solo album “The Mandrake Project”.

Na pitanje koliko se pisanje za stripove razlikuje od onoga za pjesme pjevač Iron Maidena kaže (transkript BLABBERMOUTH.NET): “Da, drugačije je od pisanja pjesama. Ima nekih sličnosti. Pisanje za stripove ima sličnosti pisanju svega ostalog, scenarije i pjesme, naravno pisanju knjiga i drugim umjetnostima. Ali opet drugačije je toga. Pristupio sam pisanju na isti način kako bi pristupio pisanju, npr. nekog scenarija. Čim sam krenuo tekst pretvarati u strip, moj scenarist Tony Lee, vrlo iskusan pisac stripova, ukazao je i shvatio sam kako pisanje scenarija, format za filmove, nije format koji se koristi u stripovima. Filmski dijalog nije isti stripovskom. Ponekad funkcionira, ponekad ne i moraš imati taj osjećaj kojim ćeš osjetiti kako će funkcionirati u stripu. Bilo mi je zanimljivo vidjeti transformaciju rukopisa u crteže i vidjeti kako međusobno funkcioniraju. Tako prolazeći kroz cijeli proces, osjećam kako se treba prilagoditi pisanju stripovskog scenarija. Mislim, napisao sam priču, likove i njihove pozadinske priče, dok sad ti likovi sami počinju pisati priču, koja je, po meni, ono, wow, stvarno super.”

Upitan voli li stripove, Dickinson je odgovorio: “Bio sam dok sam bio dijete. Sviđa mi se dobra priča, a za dobru priču potrebni su složeni likovi. Tako sam napravio razliku između umjetnosti. Mislim, da sam imao dara za crtanje kad sam bio dijete, siguran sam kako bi danas bio slikar, ali nisam. Ja sam poput ljudi nacrtanim u crtama (op.a. stick people), uopće nemam crtačkog talenta, osim što volim vidjeti dobre crteže. Mogu vizualizirati što želim, samo ne mogu to nacrtati. Što je dobra stvar za umjetnike, jer imate manijake poput mene koji imaju ideje koje onda oni nacrtaju. Bio bi sigurno crtač kad bi znao crtati. Bez toga, osoba si  koja stvara priču i koristi medije koji su na raspolaganju kako bi je stvorili.”

Zadnjih desetak godina Bruce Dickinson je razvijao priču Mandrake projekta, njegovu sagu o stoljetnoj borbi ljudi za kontrolom nad besmrtnošću.

“The Mandrake Project” strip pripremio je Tony Lee, a nacrtao Staz Johnson. Bit će objavljen putem izdavačke kuće Z2 Comics u dvanaest epizoda u tri cjeline, a opisan je kao mračna, priča za odrasle o moći, zlostavljanju i borbi za identitetom, postavljena u pozadini protiv znanstvenog i okultnog genija.

Album istog imena objavljen je 1.ožujka putem BMG-a. Dickinson i njegov dugugodišnji suradnik, ko-autor i producent Roy “Z” Razmirez snimili su ga najvećim dijelom u Los Angelesu u studiju “Doom Room”. Roy Z snimio je gitarske i bas dionice, a postavu za snimanje albuma zaokružili su na klavijaturama maestro Mistheria i za bubnjevima Dave Morena. Obojica su sudjelovali na predhodnom albumu “Tyranny of Souls” iz 2005.

U veljači 2024. Bruce Dickinson je otkrio tko će ga pratiti na solo turneji koja počinje u travnju. Roy Z neće ići na turneju, već će gitare svirati švedski gitarist, skladatelj i producent Philip Näslund i švicarski gitarist Chris Declercq. Već spomenuti Dave Moreno i Mistheria činit će prateće glazbenike na turneji, dok za bas dionice bit će zadužena Tanya O’Callaghan s kojom je Dickinson već surađivao na proteklim projektima.

“The Mandrake Project” nastupit će u Zagrebu 13. srpnja u prostoru Hale u organizaciji agencija NuCoast Concerts i Live Nation. Ulaznice su u prodaju putem sustava Eventim.hr.