“Tko je sve u publici gitarist?”. Više od polovice posjetitelja je diglo dlanove – više nego dobra podloga za ekstravaganciju eklektične trio-postave.
Da se koncertna druga polovica listopada u Zagrebu može lagano privoditi kraju spojem iskustva i ultra-atrakcije u instrumentalnim bravurama, dokaz su gitaristička legenda Greg Howe i sve popularnija basistica Mohini Dey. A netko im i bubnjeve svirati mora, iako nam bubnjar Marco Cirigliano “ne zvoni”. Zvoni nam (u ušima, dakako) samo akustično nezahvalan prostor Boogalooa, pogotovo ako biva poluprazan.
No, tko su poklonici navedenih glazbenika? Iako se svojim bombastičnim solo prvijencem Greg Howe svrstao među najzanimljivija gitaristička imena s kraja 80-ih, već u prvoj polovici idućeg desetljeća “vara” štovatelje hard rock i metal shred-gitarista, zakoračivši u puno šareniji jazz fusion svijet iz kojeg do dan-danas nije izašao. Ispostavilo se da je jedan od posljednjih virtuoznih predstavnika žanra, dok s druge strane mlada i atraktivna Mohini Dey tek ulazi na velika vrata pažnje i potražnje u tom bazenu. Howe je također pripomogao odlukom da talentiranu Indijku povede sa sobom i predstavi ju europskoj publici.
I eto ih i u Zagrebu. Začudili smo se izuzetno fer cijenom ulaznice od svega 20 eura u prvoj fazi prodaje. Doznao se, naposlijetku, i razlog tomu – nešto kraći, ali, naravno, ništa manje znakovit komad kvalitetne svirke. Najavljivač koncerta je postavio najlogičnije moguće pitanje: “Tko je sve u publici gitarist?”. Više od polovice posjetitelja je diglo dlanove – više nego dobra podloga za ekstravaganciju eklektične trio-postave.
Skromni govor tijela Grega Howea se doimao nespojiv s prokleto izvrsnom svirkom kojom nas je nagrađivao, dok je Mohini Dey nevjerojatnim radom desne ruke ostavljala bez teksta. Najveće simpatije su pobrali njihovi dueli s izmjenama fraza, a sve je to vrlo precizno pratio Marco za bubnjevima, i sam se dodatno iskazavši u solo točki kada je doslovno nogom dohvatio hi-hat.
Dobar dio repertoara otpao je na stvari s “Extractiona”, albuma kojeg Howe pamti po mukotrpnom dvogodišnjem procesu snimanja s Dennisom Chambersom i Victorom Wootenom. “Tempest Pulse” se pak najviše pojavljivala u promotivnim videima ove turneje “Lost and Found”, stoga je imala središnju ulogu na nastupu, a i podsjeća kako je još uvijek itekako aktualan Howeov posljednji album “Wheelhouse” iz 2017. godine. Fanovi su, dakako, najviše iščekivali hit-pjesmu “Jump Start”, dok je bis pripao žestokom riffovlju u izvedbi “Acute” s albuma “Five”.
Kemiju među ovo troje izvrsnih izvođača dodatno je naglasila raspoloženost za ugodno druženje i fotografiranje nakon koncerta, koje je moglo potrajati i duže, da nervozni redari nisu požurivali isprazniti Boogaloo.
Foto: Nikola Knežević