Skip to content Skip to footer

Lida Hamar Paladin (Hamar Media): “Nije poanta ‘odraditi’ projekt i ajmo dalje. Stvaranje odnosa je izuzetno važno i što me veseli”

Jedna od najdražih osoba s kojom surađujemo na portalu i privatno jedna od najdražih osoba s kojom se poznajem već niz godina, jest Lida Hamar Paladin, vlasnica tvrtke Hamar Media.

Najvjerojatnije među prvima, a možda i prva osoba koja je pružila podršku projektu Music Box, rado je izdvojila vrijeme za ovaj portal i razgovarala o svojoj tvrtki, budućim i prošlim projektima, PR-u i drugim temama.

Prije svega Lida, hvala na izdvojenom vremenu za ovaj intervju. Vlasnica si tvrtke Hamar Media. Iako su mnogi čuli za nju, čime se ona točno bavi, odnosno koji je razlog što si osnovala ovu tvrtku?
Za vas nije bilo teško izdvojiti vrijeme jer uvijek imamo lijepu suradnju i to cijenim, a i drag mi je portal. Hamar Media je marketinška i PR agencija koja se bavi odnosima s medijima, savjetovanjima i upravljanjem komunikacijskim aktivnostima, event menadžmentom, oglašavanjem i promocijom. Iskustvo smo godinama stjecali u području marketinga, promocije i odnosa s javnošću, kroz mnogobrojne projekte, festivale, koncerte, turneje i evente, a prikupljeno znanje primjenjujemo u osmišljavanju i realiziranju vlastitih projekata. Također smo i diskografska kuća, čiji su izvođači i izdanja bili nominirani u bitnim kategorijama glazbene nagrade Porin, ali i publishing agencija. A razlog zašto sam osnovala tvrtku, između ostalog, je taj što volim biti odgovorna za svoje postupke, određivati svoje vrijeme i imati tu slobodu stvaranja svojih nekih zamisli i ideja u djelo.

Koliko se dugo baviš poslom PR-a, kako je sve počelo s tobom?
Imam osjećaj da se bavim ovim poslom od kad znam za sebe, a točnije je 16 godina. Ajme, sada kada sam to ovako napisala, shvaćam zašto se žene nikada ne pita za godine i ovo koliko radim izgleda baš jako dugo. Počelo je sasvim slučajno još za vrijeme studiranja na Fakultetu političkih znanosti, kada sam bila na praksi u nekoliko medija – tisak i televizija, pa na vrijeme shvatila da su odnosi s javnošću ono što mene ustvari najviše privlači.

Hamar Media u svojoj bazi ima dosta izvođača o kojima se brine. S koliko izvođača surađujete?
Iskreno, nemam pojma. S toliko izvođača, producenata, autora i glazbenika surađujemo da zaista ne znam više koliko ih je. Imam osjećaj da su skoro svi na neki način prošli kroz agenciju. Nekima smo menadžeri, nekima vodimo samo promociju i marketing u dogovoru s njihovim menadžerima, za neke smo odrađivale turneje, posebne projekte….  

Na web stranici Hamar Media vidio sam i koliko vas razni izvođači hvale. Lijepo je to za vidjeti jer ipak trebaju biti zadovoljne obje strane. Imate jedan zanimljiv odnos s izvođačima, ali i s medijima. I Music Box odlično surađuje s vama, ali i nas dvoje se znamo jedno dulje vrijeme. Vjerujem da je i izvođačima i medijima puno bolji taj jedan prijateljski odnos, nego striktno poslovni? Je li to ona prava tajna ovog “zanata”?
Ono što je meni osobno najbitnije u životu, povrh svega je da sam uvijek dobra sa svima i bitno mi je uzajamno poštovanje. Ne želim se dovesti u situaciju da izbjegavam nekoga na cesti ili da okrećem glavu na drugu stranu jer smo se možda nekada krivo rastali. Nisam takva ni privatno. Pokušavam maksimalno biti korektna, poštena i iskrena, a takva sam i u poslu. Naravno da mi je drago kada to osjete i onima s kojima radim. Moj posao je timski rad između mene i onih s kojim radim, a sve kako bi zajedno postigli najbolji rezultat. Kako s izvođačima, tako i s medijima. Svi s kojima surađujem znaju da uvijek mogu računati na mene, kao i na moju agenciju. Nije poanta ‘odraditi’ projekt i ajmo dalje do novog klijenta.  Stvaranje odnosa je ono što mi je izuzetno važno i što me veseli.

Koliko je za jednog izvođača važan PR?
Mislim da je to jako bitno, pogotovo u današnje vrijeme. Možeš imati odličnu pjesmu, fenomenalna spot ali ako nemaš neku priču iza sebe, teško će ljudi čuti što radiš. Nažalost je to tako, ali  danas kada su mediji zatrpani svakodnevno novim informacijama i vijestima treba nešto da te malo pogura i da te istakne iz mase svih ostalih. Ono što ja uvijek kažem svojim izvođačima, ja radim na pričama koje su isključivo vezane uz karijeru, sve ostalo me ne zanima. 

Hamar Media ne radi samo na promociji nove glazbe, nego i na raznim projektima. Na čemu trenutno radite, što možemo očekivati u bližoj budućnosti? Možda da se osvrnemo i na neke projekte ove godine, poput veličanstvenog koncerta The Beatles Revival Banda i obljetnici jednog od najvećih albuma u povijesti rocka “Sgt Pepperes Lonely Hearts Club Band”.
Da, to je poseban projekt koji je nastao u suradnji s kolegama koji su ujedno i prijatelji i suradnici, Baba production i Studio Maraton. Projekt je nastao iz vlastitog gušta, svih nas zaljubljenika u glazbu Beatlesa i od toga se razvio predivan projekt s kojim smo krenuli na turneju. Nema većeg gušta nego kada radiš i stvaraš projekte po svom guštu. To uvijek publika prepozna, uvijek! Od ostalih projekata trenutno smo angažirani na hrvatskoj turneji legendarne predstave “Audicija”, čija se originalna glumačka postava skupila nakon čak 33 godine, zatim radimo i na posljednjem koncertu turneje ‘2u1’ Parnog valjka 1.12. u Areni Zagreb, potom imamo u pripremi još nekoliko velikih projekata u Areni Varaždin, opako smo zasukali rukave s projektom Karlovačko RockOff i još puno posla nas čeka do kraja ove godine. Svakom projektu se veselimo jako, jako. Uz sve to mogu se pohvaliti i suradnjom s modnim brendom nakita 2Rare Design, čije sam zaštitno lice.

I za kraj razgovora još jedno pitanje. Znači li biti PR i biti dosta zauzet, koliko je to naporan posao i može li svatko biti PR?
Hm…ima jako ljudi koji se žele baviti PR-om, ali iskreno nije to za svakog. Da, dosta je tu posla, najviše pripreme koja se možda ne vidi na prvu ali kada se dođe do finalnog rezultata onda se shvati koliko je truda trebalo prije toga uložiti. Baš zato sam i pokrenula na našoj službenoj stranici www.hamar-media.hr blog, naziva ”Iza reflektora”, gdje s vremena na vrijeme objasnim kako izgleda rad na pojedinom projektu. Zna biti naporno ali meni je to i dalje sve preveliki gušt i zaista volim to što radim, komunikaciju s ljudima, osmišljavanje novih projekata, kada vidim nekoliko tisuća lica zadovoljne publike – obožavam to i onda mi zbog toga sve to nije naporno. A i dinamika mi je uvijek odgovarala. 

Hvala ti Lida na razgovoru, puno uspjeha želim tvojoj tvrtki i cijeloj ekipi. Budite i dalje tako divni i uvjeren sam da ćemo imati odličan odnos i dalje, na obostrano zadovoljstvo.
Veselim se tome i hvala Music Boxu što nas uvijek lijepo podržava i prati u svemu.