Film “Benov povratak” okupio je impresivnu  glumačku ekipu i pokupio ovacije kritike i publike!
3. travnja 2019.
Music Box (10920 Članci)

Film “Benov povratak” okupio je impresivnu glumačku ekipu i pokupio ovacije kritike i publike!

U svom novom filmu, hollywoodska zvijezda Julia Roberts tumači ulogu brižne, ali zabrinute majke čiji se sin na badnje večer nenadano pojavi u njihovom domu.

Za svoj novi glumački nastup, Julia Roberts i Lucas Hedges koji u filmu glumi naslovnog lika i njezinog sina pokupili su ovacije kritike i publike. Redatelj filma BENOV POVRATAK je Peter Hedges, ujedno i otac mladog Lucasa, koji nam se do danas predstavio hitovima „Sve zbog jednog dječaka“ (čiji je scenarist) i „Pieces of April“ čiji je redatelj i scenarist. Obiteljski film BENOV POVRATAK u domaća kina stiže nam u četvrtak, 11. travnja, a mi vam ovim putem predstavljamo njegovu kino najavu.

U Badnje jutro, 19-godišnji Ben Burns na iznenađenje svoje obitelji neočekivano dolazi kući, u njihov luksuzni dom smješten u predgrađu. Njegova majka Holly oduševljena je ponovnim susretom sa sinom, ali ju brine Benova sposobnost da se ponovno ne upusti u svijet droge, dok njegova sestra Ivy i očuh Neal strahuju da će im se životi u potpunosti uzburkati kao što je to uvijek slučaj s Benovim povratkom. Tijekom sljedeća dvadeset i četiri sata nove istine biti će otkrivene, a majčina neupitna ljubav za njezinim sinom biti će testirana do krajnjih granica…

Uz dobitnicu Oscara Juliju Roberts („Erin Brockovich“) i nominiranog za nagradu Oscar Lucasa Hedgesa („Manchester By the Sea“) u glavnim ulogama u dramiBENOV POVRATAK pojavljuju se dobitnik prestižne televizijske nagrade Emmy Courtney B. Vance (TV-serija „Američka kriminalistička priča“) i Kathryn Newton u ulozi Benove mlađe sestre. Scenarij za film napisao je i njegov redatelj, Peter Hedges koji u ulozi Bena nije uopće imao na umu vlastitog sina, već mu je dao ulogu na nagovor Julije Roberts koja je bila oduševljena mladićevom performansom u nagrađivanoj drami „Manchester By the Sea“.

Film je svoju svjetsku premijeru imao na filmskom festivalu u Torontu gdje je pobrao ovacije kritike i publike. Na popularnoj internetskoj stranici Rotten Tomatoes koja se bavi prikupljanjem filmskih kritika diljem svijeta, BENOV POVRATAK ima preko 80% pozitivnih ocjena, a i ocjena publike mu je poprilično visoka pa s nestrpljenjem čekamo sljedeći tjedan kada će film konačno zaigrati i u domaćim kinima. Zanimljiva je činjenica da je Julia Roberts pozvala kolege Lucasa Hedgesa i Kathryn Newton da joj se pridruže kod kuće tijekom Dana zahvalnosti kako bi se što više povezali na osobnoj razini prije početka snimanja filma.