Skip to content Skip to footer

#nedjeljnikomentar: Avionas feat. Robert Mareković, Igor Geržina, Irena Žilić, Ivan Ivanković, Mary May

Avionas feat. Robert Mareković – “Ti si ta” (RTL Music)

Kad se sastanu Neven Kepeski, nekadašnji član Psihomodo popa (autor hita “Donna”) i Robert Mareković, glazbenik čije je vrijeme, po meni, prošlo, rezultat i nije nešto poseban. Navikli smo na Robertov retro đir i ne mogu ga zamisliti niti u bilo kojoj drugoj situaciji. Možda to i jest problem! Jedino što mi se u ovoj pjesmi sviđa su trube i back vokali, ovo ostalo je dosta dosadnjikavo. Čak mi i Robertov glas čudno zvuči u ovim neretro baladama. Dosta čudno! Nisam osjetio pjesmu, ni glazbeno ni produkcijski. Šteta!

Ocjena: 2.5/5

Igor Geržina – “The Moment She Walked In (live)” (Status Production)

Naš najbolji saksofonist Igor Geržina uvijek je znao stvoriti posebnu atmosferu, bilo da su u pitanju njegove pjesme ili gostovanja u tuđim pjesmama. A na živim svirkama više puta je dokazao svoju kvalitetu i ostavio još bolji dojam. Tako i na ovoj live snimci pjesme s cijenjenog albuma “Bucket List”. Glazba sjajna i za podlogu, ali i za klupsku atmosferu, pogotovo ako je u pitanju prostor poput Kontese. Nema se ovdje što puno komentirati, sjajno i kako sam jednom rekao, dostojno svjetskih pozornica.

Ocjena: 5/5

Irena Žilić – “EWO” (Mudri brk)

Irena je već dovoljno glazbeno zrela da može eksperimentirati i to je učinila s novom pjesmom “EWO” (op. a. “easy way out”). Ali nije poput nekih neukih eksperimentirajući otišla u vode u kojima će se kreativno ugušiti, štoviše postala je još senzualnija i briljantnija. Ne bih rekao da je otišla u electro pop vode, ali je dobro zagazila u njih, iako bih ovo više opisao kao dream indie-pop. Nešto poput Zale Kralj i Gašpera Šantla. Nema lakog puta ili izlaska, ali uz Irenin lijepi vokal i sjajnu melodiju i harmoniju sve je lakše. Zavodi ona opet i zavodit će i ubuduće, dok god uvjerljivo interpretira ono što se nalazi u njezinoj glavi.

Ocjena: 5/5

Ivan Ivanković – “Bijeg od sjećanja” (Croatia Records)

Mario Vestić se iskazao kao vrlo dobar tekstopisac, iako tu prije svega mislim na pisanje pjesama za Opću Opasnost. No, dobar posao napravio je i za pjesmu Ivana Ivankovića, gitarista angažiranog u više hrvatskih glazbenih projekata, a koji se sada odvažio i na solo angažman. Žestoki intro pjesme možda nije bio dobra ideja jer je komotno mogao početi s klavirskim uvodom. Najbolji adut je ipak refren u koji se melodijski lijepo uklopio Ivanom zanimljiv vokal. Podsjetio me na neke balade Divljih jagoda, ali i Opće Opasnosti. Nakon prvog refrena pjesma postaje još zanimljivija, a nije napravio grešku kao neki drugi gitaristi koji se odvaže na solo karijeru pa solažu odrade kao da ne postoji sutra. Gitarističke harmonije na kraju pjesme također su dobro sjele. Možda će nešto biti od njega, određenih potencijala ima, samo treba pametno nastaviti svoj put.

Ocjena: 3.5/5

Mary May – “Song for Eunice Kathleen” (DIY)

Puno je toga rečeno o Mary May, prošlogodišnjoj najboljoj debitantici na hrvatskoj glazbenoj sceni, ali s obzirom da je izašla potpuno nova pjesma morala bi još koja rečenica napisati. Anđeoski glas, još jednom ističem, koji fenomenalno zvuči i solo i kad sama sebi radi podlaže. I samo lagana distorzirana reverb gitara uz akustaru. Ništa više joj ne treba. Ali se ipak u drugom djelu cijela ideja rasplamsava i stvara osjećaj kojeg smo svi imali nakon “Softest Tune”, prvog singla. Novo poglavlje, novi izazovi, ali i jedinstvena Mary May. Pjesmu je posvetila Nini Simone, jednom od najvećih vokala u povijesti glazbe. I to je tih par rečenica. Ocjena ostaje ista!

Ocjena: 5/5

Foto: Vladimira Spindler (Mary May), Mario Kociper (Igor Geržina), Stjepan Dolenec (Ivan Ivanković)