Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

#MashupBox subotom: Mirna, U pol’ 9 kod Sabe

Mirna – “Snovi” (Menart)

Slušajući debitantski album riječke kantautorice Mirne osjetio se jedan poznati producentski pečat, a nakon što sam konačno i pogledao tko stoji iza produkcije bilo je sve jasno. Mark Mrakovčić, jedan od najboljih hrvatskih producenata radio je s Mirnom na albumu “Snovi”. Izgleda da su se snovi ostvarili, a Mirna je itekako uspješno zaplovila kantautorskim vodama. Na trenutke zvukom, a upravo iz razloga s početka recenzije, podsjeća na Queen of Sabe i Lovely Quinces, nešto iskusnijih kantautorica. Čujem i Anu Ćurčin, ali zanimljivo i Miju Dimšić i neke druge srodne glazbenice/ke. No, ono što krasi Mirnu je prije svega jedinstveni vokal i vrlo dobar raspon vokala te njezina sjajna kontrola. Spomenuo sam Miju namjerno jer je ovdje na trenutke Mirna razigrana, odnosno vedrija, kao u pjesmama “Snovi”, “Tebe nema tu” i “Odvedi me”, ali i ima puno hrabrosti raditi pjesme poput “Tvoja laž” s naglom promjenom ritma i melodijom koja vas odmah uhvati u svoje ruke. Naravno, osjete se te sirove gitare koje su me odmah podsjetile na Markov potpis, kao i određena melankolija, a tu su i crno-bijela tipkala, gospelski back vokali, jednom riječju – slojevito. Tekstovi su za razliku od glazbe nešto jednostavniji, lako se pamte, ljubavni su, ponekad i zarazni, ali glazba je ta koja vas privlači, kao i njezin vokal, nježan i prodoran u isto vrijeme. Meni se više sviđa ovaj tmurniji, nego razigrani dio albuma i komotno bi mogla ići u tom smjeru, čisto da se ne uhvati u koštac s dvije različite publike. Mirna je nestvarna, sanjiva, opušta nas, odvodi nas negdje drugdje gdje nismo sami. Ako bih mogao opisati album kroz nazive njezinih pjesama, onda bi to tako izgledalo. I više nego vrlo ugodno iznenađenje koje jedva čekam čuti i uživo.

Ocjena: 4.2

U pol’ 9 kod Sabe – “Sve je ovo igra! (Aquarius Records)

Obilježili su zadnjih nekoliko godina hrvatsku bendovsku indie pop scenu, a svojom melankolijom i idiličnom atmosferom stvorili jako lijepo mišljenje kod publike. Na novom studijskom albumu “Sve je ovo igra” skrenuli su s indie pop puta i zaputili se na electro synth pop putovanje koje im iskreno i ne stoji toliko dobro. Izgubili su odmah i tu bendovsku pop formu, ali i onu melankoliju koju su imali prije. Iako naslov aludira kako je ovo samo eksperiment, odnosno igra, ipak mislim da nisu trebali ići toliko daleko. U tim electro pop pjesmama, poput “Propadamo”, “Tvoji me starci vole” i “Između sna i neprilika” jedino bi se mogle izdvojiti sjajne synth dionice i dosta lijepe melodije. Ipak sam više za onaj stari zvuk koji se osjeti u pjesmama “Sve je ovo igra,” najboljim komadićem albuma koji podsjeća na zvuk Still Cornersa, “Ja sam netko drugi” – genijalnoj suradnji s Remi, te “Želim robota” koja pokazuje da su U pol’ 9 kod Sabe često i razigran bend pa bez obzira na melankoliju sve pretvore u igru, zabavu i šarolike ritmove. A i njihova priča je šarolika, govori o osjećajima, stigmatizaciji društva, ljubavi i snovima. Album je produkcijski jako dobro posložen i to je jedino za što bih mogao dati najvišu ocjenu. Cijeli album je očito bio jedan veliki eksperiment od kojeg bi se trebali maknuti. Odnosno ne otići u smjeru Nipplepeople i klasičnih elektroničkih pop bendova i projekata, nego biti dosljedan u svojem jedinstvenom bendovskom indie pop zvuku kojeg tako dobro znaju raditi. I koji se osjeti i na ovom albumu, ali u manjim tragovima nego prije. Šteta jer i ove pjesme koje nisu legle imaju jako lijepe melodije i harmonije koje bi, čini mi se, u klasičnoj bendovskoj formi zvučale puno bolje. No, i dalje volimo U pol’ 9 kod Sabe, ljubav se ne mijenja, pogotovo ne na live nastupima. Gledamo ih uskoro u Tvornici kulture i moja topla preporuka da ih pogledate i poslušate.

Ocjena: 3/5