RECENZIJA: Cathy Yan – “Harley Quinn: Birds of Prey” – treća sreća? Ne, hvala!
22. veljače 2020.

Nakon velikog promašaja filma “Suicide Squad” odmah se postavljalo pitanje hoće li se ikada snimiti zaseban film o Jockeru ili možda o Harley Quinn, što su bili jedini svijetli trenuci.

Nismo dobili Jockera s Jaredom Letom, ali je makar stigao u obliku Joaquina Phoenixa što mu je donijelo i Oscara, a jedini pravi nastavak filma “Suicide Squad” ipak je “Birds of Prey”, priča koja prati život slatke i opasne Harley Quinn, Jockerove djevojke koja nakon raskida s njim proživljava teške trenutke, ali i upoznaje svoj novi, nazovimo ga tako, “suicide squad” s kojim će se ponovno osjećati kao u najboljim danima. Harley je i naratorica filma i pojašnjava kako je došla do raznih situacija pa tako imamo klasično prebacivanje iz sadašnjosti u prošlost. Ništa posebno inovativno!

Ako ćemo biti realni onda je “Birds of Prey” klasični nastavak filma “Suicide Squad” jer osim što smo vidjeli i više nego solidne akcije, kao i prethodnik niti ovaj nije prikazao ništa posebno zanimljivo osim toga da je glavna glumica Margot Robbie još jednom iskazala svoje umijeće snalaženja u raznovrsnim filmskim žanrovima. Stvarno joj se ne može ništa previše zamjeriti osim u navratima dosta iritantnog talijansko-američkog naglaska. Kako je i sama Harley dosta neuredna, takav joj je i život, a njezini hedonistički trenuci ravni su onime tipičnih tinejdžera. Slatko! No, zaista nema ništa što mogu posebno istaknuti (osim njezine glume) kao dobre trenutke filma. Odnosno, mogu. To je Ewan McGregor u ulozi negativca Romana Sionisa, ali i uvijek zanimljiva Rosie Perez u ulozi policajke Renee Montoya. Ewan me čak u određenim stvarima podsjetio na “Trainspotting”, a njegove uvrnute hedonističke metode uživanja prilikom mučenja ljudi malo će vas uplašiti. I soundtrack filma je vrlo dobar, možda i najzabavniji dio.

Ipak, tipično okupljanje squada, tipični rasplet situacije i tipične akcijske scene, kao i tipičan kraj. Jockera nema u filmu, da razočaramo one koji su mislili kako će ponovno vidjeti Jareda Leta, ali i da ga je bilo teško da bi popravio dojam filma. Malo bolje od prethodnika, ali samo za pola ocjene. Čisto zbog Margot, ali i kamere i specijalnih efekata. No, DC ekranizacije još jednom su prava smijurija za ozbiljne gledatelje, ali za onu ciljanu publiku ipak puni pogodak i naravno za produkciju pun džep love. To je i cilj današnje komercijalne kinematografije, zar ne?

Ovo je vjerojatno moja najkraća recenzija nekog filma jer se doista nema ništa reći o njemu. Ako volite stripove možda ćete otići u kino, ako volite filmove koji vas ne opterećuju i samo da budete viđeni u kinu možda ćete otići, a ako volite Filmove s velikim slovom “F” onda bih vam preporučio da ne gubite vrijeme i budete pametniji od mene – izaberite nešto drugo s popisa.

2.5 out of 5

2.5

2.5 out of 5