Od koronavirusa umro Saša Gočanin, vlasnik Take It Or Leave It Recordsa, urednik Rockomotive i novinar
27. prosinca 2020.
Music Box (7890 Članci)
Podijeli

Od koronavirusa umro Saša Gočanin, vlasnik Take It Or Leave It Recordsa, urednik Rockomotive i novinar

Saša Gočanin, urednik i producent diskografskih izdanja, vlasnik i direktor diskografske kuće Take It Or Leave It Records, odgovorni urednik Rockomotive, dugogodišnji novinar i urednik u glazbenim novinama, na radiju i televiziji, ugledni član stručnih udruženja u Srbiji i svijetu preminuo je jutros, u 53. godini, u Kovid bolnici u Kruševcu.

Rođen je 15. ožujka 1968. u Kraljevu. Završio Gimnaziju u Vrnjačkoj Banji. Od listopada 1988. stalno je živio u Beogradu. Studirao je medicinu i pravo na Univerzitetu u Beogradu. Svoju karijeru započeo je u listopadu 1984. kao glazbeni suradnik i novinar u Radio Vrnjačkoj Banji. Potom je bio autor više autorskih emisija. 1988. godine počinje pisati za Pop Rock. 1990. piše za, u to vrijeme, najtiražniji tinejdžerski časopis u SFR Jugoslaviji, magazin ĆAO. U siječnju 1991. počinje raditi i kao glazbeni suradnik, a vrlo brzo i kao glazbeni urednik i voditelj na Radio Politici. Pored svih obaveza na Radio Politici sudjeluje kao jedan od urednika u osnivanju i radu Univerzitetskog radija Index u Beogradu 19. lipnja 1992. godine.

U svibnju 1992. pokreće vlastitu diskografsku kuću Take It Or Leave It Records (prvo izdanje bio je debi album “Samo hladno” tuzlanske grupe Rupa U Zidu), koja definitivno 1994. po njegovom dolasku s Radija Politika prerasta u profesionalnu diskografsku kuću. U to vrijeme Take It Or Leave It Records, vodeći diskograf u oblasti domaće rock glazbe (Deca Loših Muzičara, Atheist Rap, Direktori, Block Out, Darkwood Dub, Orthodox Celts, Del Arno Band, Neverne Bebe, Kerber, Osvajači…), s početka devedesetih, na taj način prerasta u multižanrovsku kuću koja se specijalizira za izvoz domaćeg Ethno / World musica, s posebnim akcentom na trubačkim orkestrima (prvi u SR Jugoslaviji objavljuju glazbu tog žanra na novom formatu – kompakt disku (CD) što bi trebalo predstavljati glavni izvozni proizvod na tržište Europe i svijeta apostrofirajući Fejata Sejdića, Milovana Miću Petrovića, Slobodana Salijevića, i naravno, Šabana Bajramovića, kao autohtone glazbene ličnosti s naših prostora. Te godine, 1994., album “Arhangel II” objavljen za Muzičku i kasetnu produkciju Makedonske radio televizije u lipnju 1993, pod nazivom “Dno”, u Jugoslaviji je na kaseti licencno objavio Take It Or Leave It Records. Bila je to prva licenca na teritoriju Srbije po raspadu SFR Jugoslavije. Danas TIOLI Records predstavlja respektabilno ime u povijesti domaće diskografije, ali se kao i ostali nalazi na prekretnici jer se sa sigurnošću ne može odrediti buduća funkcija diskografa u sklopu glazbenog posla.

Veliki rock ’n’ roll entuzijasta, strastveni kolekcionar ploča, CD- i DVD-a, s bogatim znanjem i osobitim darom za otkrivanje novih strujanja u glazbi, bio je uvijek spreman pomoći mladim snagama da dođu do svoje prilike u diskografiji, od tinejdžerskih dana svjestan da glazbena grupa ne može uspjeti bez pomoći sa strane, gotovo uvijek u ulozi izvršnog producenta, uvijek spreman da kvalitetnim savjetom pomogne… Kozmopolit, ali prije svega humanist i tradicionalist, smatrao je da je rock, ali i sveopća glazbena scena u zemlji u kojoj je rođen, SFR Jugoslaviji, bila veoma bogata i ravnopravna s ostatkom svijeta. Zbog toga je bilo nemoguće ne baviti se baš tim poslom.