U samo tri tjedna od objave novi singl i videospot “Commitment” grupe Ischariotzcky iz Brela se proširio po cijelom svijetu, te ga se sluša na četiri kontinenta.
Nakon što je odmah po izlasku sletio na Top-Hit Track 100 listu u Nizozemskoj, singl “Commitment” već tri tjedna drži poziciju na ljestvici na kojoj se nalaze imena kao što su Foo Fighters, LP, Jessie Ware, Jon Batiste i Dua Lipa.
Gotovo 50 radijskih postaja diljem svijeta preuzelo je “Commitment” i vrti ga u svom eteru, a singl se može čuti u SAD-u, gdje se po količini rotacije ističe Savannah College radio, UK-u gdje je premijerno pušten na Chelmsford Community radiju, a sluša se u Njemačkoj, Grčkoj, Francuskoj, Španjoskoj, Italiji te Švedskoj. Belgijski Radio Augusta uvrstio je novi Ischariotzcky u eter kao powerplay, a koliko je snažno odjeknuo singl govori i činjenica da ga radio tjedan dana vrti čak osam puta dnevno. Na još jednom radiju na drugom kraju svijeta, brazilskom Giro MBP, singl je uvršten u tjednu rotaciju, a i talijanski Radio Antenna Petrignano ga je uključio u svoj program.
Australska premijera singla objavljena je na cijenjenom portalu Broken 8 Records, a “Commitment” nazivaju “zaista impresivnom pjesmom”, dok za bend Ischariotzcky kažu da je “kriminalno podcijenjen indie-pop bend”.
Singl je u tri tjedna dosegao 20 000 streamanja na Spotifyju, a najviše preslušavanja dolazi iz SAD-a, te uz Hrvatsku, fanovi iz Nizozemske, Francuske, UK-a, pa sve do Brazila i Japana slušaju novi singl grupe Ischariotzcky. Na YouTubeu je prateći spot već premašio 30 000 pregleda.
Uspjeh novog singla nastavio se na prijašnju suradnju s J.R. Augustom u pjesmi „Trouble“, a uz “Commitment” grupa Ischariotzcky nastavlja predstavljati pjesme s nadolazećeg studijskog albuma.
Svoj prvijenac „Recovery“ breljanski je bend objavio krajem 2018. za LAA, te uhvatio nominaciju za nagradu Rock&Off i mnoge samostalne i festivalske nastupe. Na novom materijalu produkcijski Ischariotzcky nastavlja eksperimentirati sa zvukom. Uspjeli su predstaviti nove instrumentacije i efekte, udaljiti se od svojih glazbenih uzora i oblikovati vlastiti izričaj, iskušavaju nove stvari, ali jačaju svoj umjetnički identitet.
Vizualno oblikovanje za “Commitment” je dizajnirao akademski grafičar Duje Medić, a prateći videospot redateljski potpisuju dugogodišnji suradnici benda Goran Stojkić (Bonk Studio) i Tomislav Dugandžić (PlutonsProductions).
Foto: Andrea Topić