Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

IZVJEŠĆE: INmusic festival 2022 – brutalni ples Gogol Bordella, minimalizam Sleaford Modsa i žestina Deftonesa obilježili treći dan festivala

Nakon odlična prva dva dana jubilarnog petnaestog izdanja INmusic festivala treći dan je počeo nešto kasnijim dolaskom, ali ubrzanim ritmom glazbe.

Kad sam ušao u festivalski prostor, stari znanci festivala Gogol Bordello na Main stageu taman su počeli dizati temperaturu već velikom broju posjetitelja, a vjerojatno sam ih gledao zadnji put na istom ovom mjestu prije sada već puno godina. I ovaj put su kao i već puno puta u Zagrebu svojom ubitačnom kombinacijom punka, folka i world musica užarili mase ispred sebe, a naravno nisu izostale ni političke poruke. Presjekao sam kratko njihov nastup da pogledam dečke iz benda Dystopia iz Velike koji su na festival došli preko Superval projekta, a kao i svi ostali bendovi iz istog projekta odlično su se predstavili publici u šatoru Hidden stagea.

Them Moose Rush isto tako nisam gledao već neko vrijeme pa mi je njihov nastup na World stageu dobro došao da vidim kako ovaj bend konstantno napreduje. Nakon njih i mi smo se kao i većina zaputili na Main stage pogledati Royal Blood, garažni rock duo iz Brightona. Pred puno ljudi izuzetno su odsvirali svoj set, bubnjar Ben Thatcher razvalio je skoro sve svoje bubnjeve, a basist Mike Kerr je izvlačio čudne zvukove iz svojih bas gitara. Uvelike su opravdali poziv na festival. Nakon njih hitamo na World stage binu zauzeti što bolje mjesto za minimalistički brutalizam Sleaford Modsa. Možda je to stvarno najbolji izraz za ono što nam nudi ovaj opaki duo iz Nottinghama. Jason Williamson i Andrew Fern svojim duhovitim i britkim tekstovima u kojima bez uvijanja govore o problemima surove svakodnevice britanskih srednjih i nižih slojeva i svojom inteligentnom kritikom ponajprije Brexita, a potom i svih lažnih vrijednosti u društvu, privukli su već odavno na svoju stranu ogroman broj publike. Praćeni apsolutno minimalističkom, ali ritmički brutalnom glazbenom podlogom stihovi ovoga dua dolaze do još većeg izražaja, a apsolutni pakao u prvim redovima ispod bine nije ništa čudno jer glazba Sleaford Modsa udara točno tamo gdje treba. Sat vremena skakanja uz predavanje o naličju Velike Britanije svima je dobro došlo.

Nakon Sleaford Modsa svi se sele na Main stage na još jednog od glavnih headlinera petnaestog jubilarnog izdanja INmusic festivala, a ove večeri to su bili rockeri iz američkog Sacramenta, Deftones. Već i samo dovođenje jednog od najvećih imena žanra, a pri tome i Amerikanaca na festival u ova teška vremena je uspjeh. Svoj nastup na ovogodišnjem izdanju festivala ovaj kalifornijski bend je i više nego opravdao. Sinoć su Deftonesi napravili odličan show na livadi Main stagea pred ogromnim brojem ljudi. Moram priznati da su bili i puno žešći nego što sam očekivao, a svoju opasnu kombinaciju alternativnog metala, shoegazea i psihodelije podijelili su sa svima koji su imali priliku prvi put pogledati ih uživo, u koje se ubrajam i sam, a svakako i sa zagriženim fanovima koji su ispunili dobar dio prostora ispred bine i koji su vjerojatno na festival došli zbog njih.

Predstavili su se repertoarom koji obuhvaća radove s većine njihovih albuma, ali naglasak je ipak bio na starijim stvarima, a nakon odličnog nastupa sam kraj dodatka uključivao je dva hita, “Lotion” i “7 Words” s prva dva albuma Adrenaline” i Around the Fur”. Bend djeluje već više od tridesetak godina, a još uvijek zvuči svježe i žestoko kao i na svojim počecima. Publika oduševljena, bend također, kompletan nastup na vrhunskom nivou što glazbeno što vizualno, nadamo se da ćemo Deftones imati prilike pogledati i na nekom samostalnom nastupu.

Nažalost nisam uspio pogledati Alpacu, talijanski bend koji njeguje psihodelični punk jer sama ta kovanica mi je izazvala interes, ali nadam se da ću i njih možda jednom uhvatiti. Isto tako jučer sam propustio pogledati još nekoliko bendova zbog preklapanja termina, ali to samo govori da ovogodišnje izdanje INmusic festivala ima opaki line up.

Sve u svemu treći dan ovog jubilarnog izdanja festivala je ispunio očekivanja i s nestrpljenjem čekamo četvrtu i završnu večer pa da i nogama i glavi damo malo odmora. Za sada još to sve funkcionira.

Foto: Maddocks