Nakon što je singlovima „Tišina“ i „Znam“ slušatelje upoznala s nešto drugačijim glazbenim izričajem, uvijek iskrena i direktna Sassja ponovo nas uspijeva iznenaditi!
„Ksnmsry“ [kasnim, sorry] pjesma je i video spot socijalne tematike u kojoj se glazbenica osvrće na nepovoljne radne uvjete: neplaćene prekovremene sate, rad vikendom, niske plaće, toksična okruženja, potkapacitiranost i sve ostalo što s vremenom uzrokuje osjećaje konstantnog pritiska, iscrpljenosti i nezadovoljstva.
“Jeste li i vi za svoje školovanje, fakultet, magisterij, nagrađeni „obaveznom prijavom“? Je li vaš poslodavac nudio „dinamično okruženje“ u oglasu za posao? Pod dinamikom se mislilo na rad subotom i svakodnevno ostajanje sat-dva-tri duže od radnog vremena propisanom u ugovoru. Sve to naravno za ona ista „redovna mjesečna primanja“ koja su prvotno ponudili, jer se tada ugovor mora poštovati. Jesi li ti osoba koja osim svog posla radi i tuđe poslove? Pa zašto ne bi: usput ti je, ti to znaš, ti ćeš to brže, bolje mi je da ti, nego da uposlim još novih 2-3-50 novih ljudi…”, objašnjava Sanela Josipović Sassja koja je, kao i ranije, zajedno s Kantrimanom (Rokom Kovačem) autorica pjesme.
Stihove pjesme Sassja je napisala potaknuta situacijama u svom okruženju gdje poslodavci od zaposlenika traže beskrajan popis kvalifikacija i niz odgovornosti koje iziskuju prekovremeni rad, dok zauzvrat nude tek „dinamično radno okruženje“ i „mogućnost napretka“, odnosno floskule koje su vrlo često sinonim za nisku plaću koja i nakon godina iskustva ostaje – ista.
Mix pjesme potpisuje Sassjin dugogodišnji suradnik Kantriman (Rok Kovač), dok iza masteringa stoji Mischa Janisch. „Ksnmsry“ dolazi uz spot u režiji Tajane Dedić – Starović (Pink Room Studio) koji vjerno dočarava temu pjesme u kojoj će se brojni lako pronaći.
“Iz moje perspektive, ova pjesma je posvećena narodu – radnicima, bivšim i sadašnjim; poduzetnicima; mladima i starima – svima onima koji na ovaj ili onaj način čine cjelokupno društvo, daju sve od sebe da ugrabe neki komad slobode, da pronađu svoje mjesto, a najčešće se zateknu u vrtlogu obaveza, tuđih očekivanja i „moranja“. Za potrebe spota, odabrali smo različite ljude koji su nam dopustili da virnemo u njihove svakodnevne poslovne i privatne živote, te da na pomalo hiperboličan način predstavimo njihovo prirodno okruženje i aktivnosti. Kako bismo dočarali besmisao mnogih aktivnosti, a i činjenicu da nam neke možda mnogo bitnije stvari često promaknu, u spotu smo se odlučili za izmjenjivanje poprilično dugačkih kadrova i veoma kratkih, brzih, gotovo pa potpuno nasumičnih kadrova. Zaigrali smo se sa formom spota, pa je tu i puno nekih namjernih nepravilnosti i „glitch“ trenutaka. I u konačnici, Sassja u veoma opuštenom „looku“ koja ulijeva nadu u to da je možda sasvim okej da napustimo tu nametnutu svakodnevicu i da se samo prepustimo,” otkriva Tajana o ideji za spot koja je proizašla iz želje da se karikira uobičajena svakodnevnica.
Foto: Tajana Dedić Starović