Bruce Springsteen objavio je pjesmu “Blind Spot” uoči izlaska “Tracks II: The Lost Albums”, dugoočekivane kolekcije koja donosi čak sedam dosad neobjavljenih albuma, a stiže 27. lipnja.
Pjesma je tematsko središte albuma “Streets of Philadelphia Sessions”, dosad neobjavljenog materijala iz 1990-ih godina, poznatog među obožavateljima i kao “loops record”. Kroz “Blind Spot” Springsteen se bavi temom sumnje i izdaje u ljubavnim odnosima.
“To je jednostavno bila tema koja me u tom trenutku zaokupila”, rekao je Springsteen. “Zapravo ne znam zašto. Patti i ja smo se sjajno provodili u Kaliforniji. Ali ponekad, kad se uhvatiš za jednu pjesmu koja ti se sviđa, samo slijediš taj trag. Imao sam ‘Blind Spot’ i slijedio sam taj trag kroz ostatak albuma.”
Inspiriran ritmovima suvremene glazbe sredine 1990-ih, osobito zapadnoobalnim hip-hop zvukom, Springsteen je u svom domu u Los Angelesu sa suradnikom Tobyjem Scottom počeo eksperimentirati s loopovima i bubnjarskim uzorcima. Na temelju tih ritmova gradio je pjesme uz klavijaturu i sintisajzer. Odsvirao je većinu instrumenata, uz povremene suradnje članova njegove tadašnje koncertne postave (1992.-1993.), te Patti Scialfe, Soozie Tyrell i Lise Lowell.
Iako je “Streets of Philadelphia Sessions” bio dovršen i planiran za izdanje 1995. godine, album je naposljetku odgođen jer se Springsteen odlučio ponovno okupiti s E Street Bandom nakon sedam godina.
“Rekao sam: ‘Pa, možda je vrijeme da jednostavno napravim nešto s bendom ili podsjetim obožavatelje na bend, odnosno na taj dio svog glazbenog puta”, prisjeća se Springsteen. “I tako smo krenuli tim smjerom. Ali oduvijek sam stvarno volio ‘Streets of Philadelphia Sessions’… tijekom Broadway showa razmišljao sam o tome da ga objavim kao samostalno izdanje.”
Kolekcija je najavljena pjesmom “Rain In The River” s izgubljenog albuma “Perfect World”, a uz “Streets of Philadelphia Sessions”, obuhvatit će i dosad neobjavljene Springsteenove albume “Faithless”, “Somewhere North of Nashville”, “Inyo”, “Twilight Hours” i “LA Garage Sessions ’83”.
Foto: Danny Clinch