RECENZIJA: “Melodrama” Australke Lorde totalna suprotnost današnjem trash popu
18. lipnja 2017.

Taylor Swift, Selena Gomez, Carly Rae Jepsen, Katy Perry, sve su to predstavnice današnjeg trash popa, koji ima iznimno veliku publiku, ali i koji pogoršava cjelokupnu ocjenu svjetske pop glazbe.

Veseli ritmovi, sladunjavi tekstovi, melodije koje ulaze odmah u uho, tako bi možda najbolje opisao današnju pop glazbu koju za razliku od nekadašnjeg popa kakvog su prezentirali George Michael, Michael Jackson, Boy George, Elton John, Celine Dion, Whitney Houston, pa i Madonna, mogu nazvati jedino trash popom.

No, ipak ima šanse za pop glazbu. Mlada Australka hrvatskih korijena (ovo namjerno ističem jer onda nekima lakše dođe do mozga) koja ima samo 20 godina, ali i tri puta bolje tekstove od onih pop sladunjavih pjevačica koje sam na samom početku spomenuo. Djevojka u svojim pjesmama govori o iskustvu u ljubavi, slomljenom srcu i svim onim iskustvima koje jedna mlada 20-godišnja djevojka može imati, odnosno lošim i dobrim dijelovima života te bez obzira na jedno ili drugo svojim slušateljima želi sve to prenijeti kroz melodiju i ples.

Njezinu glazbu bih mogao nazvati alternativnim popom jer je čista suprotnost onoga što slušamo u današnjem komercijalnom pop svijetu. Zanimljivi i snažni ritmovi u kombinaciji sa snažnim ljubavnim porukama i vapajima osobe čije je srce ranjeno, zaista lijepo zvuče na albumu “Melodrama”, njezinom drugom studijskom izdanju, a koje je i prije izlaska zaokupiralo glazbeni svijet. To samo može jedno značiti, nova pop zvijezda je rođena, ali ne ona zvijezda koja će iskakati iz paštete, nego ona skromna, neopterećena današnjim ludim glazbenim svijetom i osoba koja uopće ne razmišlja o tome hoće li biti poznata ili ne. Sjećam se kako je jednom izjavila što bi napravila kada bi bila bogatašica. Rekla je kako bi častila sve svoje prijatelje u najskupljim restoranima, a i sama obožava hranu. To je i dokazala preko Instagrama gdje je javnost tek nedavno otkrila kako ima tajni profil posvećen pohanom luku. Simpatično!

No, vratimo se albumu s kojeg je već dosta pjesama otkrila javnosti, poput glavnog singla “Green Light” koji je i među boljim pjesmama ovog uratka, a tu su i zanimljiva “Sober”, “Perfect Places”, te “Liability” na kojoj pjeva samo uz pratnju klavira. Jedna od dražih pjesama mi je “Homemade Dynamite” s odličnim ritmom te “Supercut”, koja će vas kao i “Green Ligh” natjerati na ples.

Kao što smo rekli, Lorde je radila na tekstovima svih pjesama uz Jacka Antonoffa, a njih dvoje su i glavni producenti albuma uz pomoć Grammy dobitnika Franka Dukesa i Malaya, te još nekoliko njih.

Album traje nešto više od 40 minuta, te je objavljen za Lava/Republic Records. Lorde je već najavila i svjetsku turneju tijekom koje će nažalost zaobići i Hrvatsku i susjedne zemlje.

4