Redatelj spota Irfan Avdić htio je na komičan način kroz prizmu claymotion horora baviti se temom ovisnosti o tehnologiji i društvenim mrežama.
“Dvadeset i prvo stoljeće je vrijeme novih tehnologija, pametnih telefona i indolentnih ljudi koji provode najmanje 38h dnevno skrolajući njuzfidove društvenih mreža. Budući da smo utoliko zaokupljeni skrolanjem, ignorišemo svoje prijatelje, porodicu, partnere i problem ovisnosti od koje bolujemo. Poznato je da se širom svijeta otvaraju klinike za odvikavanje od mobitela, a to je samo jedan od dokaza do kojeg se nivoa razvila ova vrsta ovisnosti. Upravo o tome govori nova pjesma grupe Helem nejse. Biramo smajli umjesto osmijeha, koristimo tipkovnicu umjesto usta, društveno smo umreženi, a socijalno isključeni.” – izjavili su dečki o novom spotu.
Glazbu i aranžman za novu pjesmu radio je Toshi Domaćin, a tekst su napisali Čika Gagara i Stihomir Klepić. Mix & Mastering je radio Haris Saračević iz Periskop Records, režiju potpisuje Irfan Avdić, a animaciju Irfan Avdić i Skender Đikoli.
Kamera je djelo Farisa Avdića, a dizajn i izradu lutaka radio je Skender Đikoli. Spot je montirao Irfan Avdić u produkciji Helem nejsea.
Izvor: Sound Report