Na krilima novog studijskog albuma “No problemo”, najbolja BiH reperica Sassja, članica FM Jam kolektiva, pohodila je zagrebački Vintage Industrial Bar.
Večer je otvorio girl duo Playground Hustle koji je predstavio zanimljivi eksperimentalni electro rap. Iako se meni takav zvuk nije svidio niti ga privatno slušam, mislim da ove djevojke daljnjim radom i trudom, obogaćivanjem zvuka i aranžmana mogu nešto napraviti na našoj već gustoj alternativnoj glazbenoj sceni. Njihova energija je bila sveprisutna tijekom cijelog nastupa, a bez obzira što je tada ispred pozornice bio mali broj ljudi, njima to nije bilo važno. Imaju tu neku posebnu karizmu zbog koje se do kraja nastupa ipak okupilo nešto ljudi, iako je to prije svega bilo zato što se približavao nastupa Sassje. Ali dobili su pljesak i pokoji vrisak. Bila je to girl power večer.
Vintage nije bio rasprodan, ali je dolaskom omiljene bosanske reperice Sassje bio lijepo popunjen. Njezini nastupi su uvijek pozitivni, vedri, šaljivi, a i kako to biva kod pravih glazbenika, puno bolji od studijskih snimki. Napravila je turneju kroz dva studijska albuma, “Taktički praktično” i “No problemo” i to uz pomoć Kantrimena koji je i radio većinom na novom uratku. Sassja je poznata po opakim tekstovima i rimama kojima kritizira sve i svašta, ali iz svega toga zna izvući ono najbolje i prezentirati to u pjesmama. Iako je samo dvoje ljudi na pozornici, ipak uspijevaju održati pravu atmosferu od samog početka do kraja koncerta kao da je riječ o bendovskoj glazbi. Čulo se iz publike mnogo puta “Sassja carice” i svakako mogu reći da se Zagreb i Tuzla stvarno vole. Klupski koncerti su mi puno bolji od festivalskih, barem kada je ovakva glazba u pitanju pa je tako i Sassja zavladala Vintageom i više puta dokazala epitet carice.
Njezin drugi studijski album je nekoliko stepenica iznad prvijenca, što kvalitetom produkciji što tekstovima, a time se pozicionirala među neke od najboljih predstavnika regionalne rap glazbe. O njoj će se još puno puta pričati i mislim da Sassjino najbolje vrijeme tek dolazi.
Foto: Nikola Knežević
[envira-gallery id=”20986″]