Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

Predstavljamo ekstravagantnu glazbeno-scensku umjetnost pod nazivom “maat”

Iza zanimljivog umjetničkog imena krije se Nataša Petrić Tasha i predstavlja „maat“ što u egipatskoj mitologiji označava personifikaciju istine koja regulira zvijezde te iz kaosa radi harmoniju u trenutku kreacije.

U toj intuitivnoj potpunosti pleše „baal“ koji je i ujedno naziv prvog izlaznog singla za koji Tasha potpisuje glazbu i tekst, upotpunjen aranžmanom Filipa Franka (Quasarr), produkcijom Tončija Horvata Husa (Baltazar) te vizualnom produkcijom autora, dramaturga i redatelja Zvonimira Peranića.

Tasha na svom glazbenom putu bilježi dugogodišnje iskustvo u live nastupima te broji razne suradnje s autorima i producentima ovdašnje glazbene scene od kojih možemo naznačiti posljednju s priznatim funk bandom „The Bastardz“ gdje djeluje kao vokalna solistica od 2009. godine, iz čega proizlazi „The Bastardz 6“. Zanimljivost je i da je prije dvije godine sudjelovala u dva video spota 2Cellos-a pod nazivom„Hysteria“ i „Wake me up“ te je u oba nosila ulogu medicinske sestre, a novi projekt maat autorski isprepliće introvertnu ekstravaganciju kroz cijeli audio materijal te tako stvara tamniji zvuk ove glazbene priče kao spoj senzualnih vokalnih dionica, odmaknutih aranžmana moderne produkcije s odjekom intuitivne ambijentalne prisnosti.

“Spoj individualaca kroz međusobno prepoznavanje zajedničke umjetničko – sadržajne forme postaje upravo mozaik koji zaokružuje cjelinu i sve misaone procese čini mogućim stvarnostima. Stvaralački smo komunicirali u potpuno slobodnoj formi, jedni smo drugima ponudili sebe bez zadrške, kako bi upravo umjetnička forma dosegla svoj maksimum, bez ograničenja i vanjskih nametnutih pravila. Na svemu sam jako zahvalna svima koji su sudjelovali te pronašli svoj put u ovoj avanturi, držeći fokus do samog kraja ili početka u procesu kreacije prema samom sebi.“ (Tasha, Maat)

Visoko estetizirani vizualni identitet cijelog koncepta maat te tako i samog izlaznog singla provlači dramaturgiju koja karakterizira sofisticiranu profinjenost naizgled jednostavnih linija slojevite sadržajne forme odmaknute, ali vrlo prisutne režije Zvonimira Peranića. Takvim je pristupom svaki novi singl kako u audio, tako i u video produkciji u tragovima povezan s prethodnim te je u suptilnim razmacima spojen kroz razdvojene dijelove u jednu te istu cjelinu.

U stvaranju novoga umjetničkog djela uvijek mi je zanimljivo koja će riječ, rečenica, zvuk, postati klicom od koje ću krenuti, koja će nizati asocijacije i vezivati ih u strukturu koja nužno ne ovisi o racionalnom. U primjeru “baala” to je bio stih “Ti i ja bez maske”. Poznavajući Tashu, njen rad, ali i zahvaljujući njenom potpunom povjerenju mogao sam dopustiti “posjetu” neopterećenih slika vizualizaciji ove neuobičajene glazbe. Maske su nešto okorjelo što se skrutnjava na mnogim licima, tijelima, osobnostima. Brzo. Nešto što se neprimjetno stopi, prekrije original, čak postane neistinita osobnost. U koju nosilac čak i povjeruje. Svijet bez maske postane dalek, stran, bajkovita istina.“ (Zvonimir Peranić). 

Foto: Tomislav Nakić Alfirević