Prvijenac eksperimentalnog hip hop dua Playground Hustle dobrodošla je pojava na domaćoj glazbenoj sceni. Vokalistica Marija Magdalena Slović – Megi i producentica Ivana Eterović – Tonota stvaraju glazbu koja se svjesno opire lakoj kategorizaciji.
Nekako bi, kad se radi o novijim hip hop izvođačima, bilo najlogičnije očekivati uskakanje na trendovski trap vlak, no umjesto toga Playground Hustle biraju teži put u kojem se miješaju razni utjecaji od pionirskog hrvatskog hip hopa El Bahatteeja i Elementala čiji je Luka Tralić Shot snimio, miksao i masterirao album, pa do izvođača poput Peaches, M.I.A. ili Death Grips.
Posebna pohvala ide konstantno promjenjivim instrumentalima koji pritom uvijek zadržavaju naglasak na agresivnom pseudo industrijskom ritmu, hladnim sythevima i snažnim basevima. Vokalistica Megi pak ima uvjerljivu dikciju i kompetentno izmjenjuje pjevanje i repanje.
Ono što se pojavljuje kao eventualni najveći problem ovog albuma je tematska podijeljenost između relativno očekivane društvene kronike iz pozicije milenijalaca, koja povremeno urodi simpatičnim pijesamama poput uvodne “TL; DR”, ali u biti ne izlazi iz klasičnog, rezigniranog diskursa prosječnih tridesetogodišnjaka, te daleko zanimljivijih intimnijih eksperimentalnih narativa poput “Vješam dušu za noge” ili “Porculanske lutke”.
Ipak, ovo je više stvar osobnog ukusa negoli konkretni prigovor. Gledane kao cjelina, “Igle” su iznimno uspio debi koji predstavlja autorice s jasno definiranom vizijom i glazbenim izričajem ne bez pitkih i pamtljivih elemenata, ali opet za domaće standarde djeluje kao popriličan dah svježeg zraka.