RECENZIJA: Pešut, Lesić i Kovačić: “9OF3” – album koji ćete, čim ga preslušate, poželjeti čuti ponovo
26. listopada 2020.
Boris Abramović (276 Članci)

Što se dobije kada se tri gitaristička, možemo slobodno reći virtuoza zatvore na nekoliko dana u pitoresknu drvenu kuću u predivnom Gorskom Kotaru u koju su osim svojih gitara i svaki po tri nedovršene autorske pjesme, dovukli i hrpu opreme i napravili od nje skoro ozbiljan studio?

Dobije se album koji će voljeti ne samo gitaristički glazbeni sladokusci nego općenito svi koji cijene dobru glazbu. Ivan Pešut, Bruno Kovačić i Miroslav Lesić dugogodišnji su prijatelji koji su zajedno odsvirali brojne koncerte, pamtimo ih po sviranju u brojnim hrvatskim bendovima i po pojavljivanju na mnogim HTV-ovim i inim zabavnim programima kao vrhunske prateće glazbenike. Često se srećući došli su na ideju da zajedno naprave nekakav projekt koji bi sadržavao nešto od vlastite autorske glazbe koju do sada još nisu predstavili i upravo je ovaj album ono što je umjetnička sinergija ova tri autora iznjedrila.

Već dokazani majstori svoga instrumenta čije je gitarističko umijeće neupitno ovaj put su uz suradnike Henryja Radanovića na basu i Dušana Kranjca na bubnjevima, koji su činili više nego moćnu ritam sekciju, podigli ljestvicu kvalitete poprilično visoko i podarili nam devet izuzetnih instrumentala. Album zvuči vrlo raznoliko, od uvodne Lenny Bonham” koja frca energijom i čvrstim rimom, preko melodijski divne Malene” i akustičnih All of Us” i Take It Easy” do Lazy or Not” koja nakon laganog početka eksplodira u središnjici da bi se na kraju opet divno smirila.

To su samo neke od crtica koje možemo čuti na ovom odličnom albumu koji sam siguran da će se, kako sam već rekao, sviđati svima, a ne samo gitaristima. Žanrovski je album vrlo raznolik pa tako možemo čuti raspon od klasičnog rocka preko bluesa, countryja do jazz fusiona. Sviđa mi se jako da ova tri stvarno gitaristička virtuoza na 9OF3″ (Aquarius Records) nisu odlučila “pokazivati mišiće” i “gimnasticirati” na gitarama nego je cijeli album odsviran s pravom mjerom iako u svakom trenutku čujemo tu već spominjanu virtuoznost, ali i bogatu dinamiku i raskošne hamonije.

Uživanje je ovaj album staviti da svira, a kada završi uključiti opciju repeat.

Moram na kraju reći da je i omot albuma vrlo originalan i zanimljiv, a nadam se da će se bez obzira na današnje vrijeme i situaciju naći načina da se ovaj album predstavi i uživo jer potencijalne publike za ovakvu glazbu ima dosta. Šteta bi bilo da ovakva glazba završava u sjeni, a ova tri glazbenika svakako zaslužuju pažnju.

5