Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

Spotify dobio 6 milijuna novih korisnika, ali i izgubio više od pola milijarde dolara

Spotify je u trećem kvartalu 2020. godine došao na nova tržišta i time dobio 6 milijuna novih korisnika, ali ova popularna streaming aplikacija i dalje je u gubitku i to za pola milijarde dolara samo ove godine.

Švedski streaming gigant objavio je financijske rezultate trećeg kvartala 2020. godine i otkrio kako su zbog Premium pretplata prihodovali za 144 milijuna dolara više nego u prijašnjem kvartalu. To znači da im je broj pretplatnika porastao za 5 posto ili za 6 milijuna njih, a ukupan broj je narastao tako na 144 milijuna. Premium članstva donijela su Spotifyju u trećem kvartalu 1.790 milijardi eura prihoda, no ipak i dalje pada njihov prosječni prihod po korisniku. Tako da je neto vrijednost Spotifyja u prvih 9 mjeseci ove godine pala za više od 500 milijuna dolara.

Spotify je za treći kvartal očekivao operativni gubitak između 70 i 150 milijuna eura, ali je on bio nešto manje, odnosno 40 milijuna eura što je svojevrsni oporavak od drugog kvartala u kojem su izgubili 157 milijuna eura.