Spotify je u trećem kvartalu 2020. godine došao na nova tržišta i time dobio 6 milijuna novih korisnika, ali ova popularna streaming aplikacija i dalje je u gubitku i to za pola milijarde dolara samo ove godine.
Švedski streaming gigant objavio je financijske rezultate trećeg kvartala 2020. godine i otkrio kako su zbog Premium pretplata prihodovali za 144 milijuna dolara više nego u prijašnjem kvartalu. To znači da im je broj pretplatnika porastao za 5 posto ili za 6 milijuna njih, a ukupan broj je narastao tako na 144 milijuna. Premium članstva donijela su Spotifyju u trećem kvartalu 1.790 milijardi eura prihoda, no ipak i dalje pada njihov prosječni prihod po korisniku. Tako da je neto vrijednost Spotifyja u prvih 9 mjeseci ove godine pala za više od 500 milijuna dolara.
Spotify je za treći kvartal očekivao operativni gubitak između 70 i 150 milijuna eura, ali je on bio nešto manje, odnosno 40 milijuna eura što je svojevrsni oporavak od drugog kvartala u kojem su izgubili 157 milijuna eura.