Kao igrani film u formatu omnibusa, novi cjeloviti video materijal Putokaza skup je različitih čitanja na temu smrti i prolaznosti.
Četrdeset minutni film u režiji talentirane mlade autorice i redateljice Gee Rajić, kao vizualnu metamorfozu posljednjeg studijskog albuma ‘Meandri’, legendarni riječki Putokazi, nakon premijere 20.2., kao “šećer na kraju proslave 37. rođendana” u Palači šećera, predstavljaju krajem ožujka ekskluzivnom javnom promocijom u riječkim četvrtima.
20. – 27.3.2021. u 20h:
Vežica (Braće Stipčić 7)
Turnić (Antuna Barca 12)
Kozala (OŠ Kozala, Ante Kovačića 21)
Krimeja (Kumičićeva 13)
Potok (Nikole Cara 8)
Vojak (Drage Šćitara 3 – Mihanovićeva 53)
Krnjevo (Hegedušićeva 23)
Četvrt ili kolokvijalno, kvart, jest izraz kojim se označava dio područja nekog grada. Pod time se može podrazumijevati specifično gradsko naselje, posebna lokacija ili jednostavno područje koje se odlikuje nekom specifičnošću. A specifičnost kvartova koji će uskoro nakratko ‘meandrirati’ uz Putokaze, jest jedinstveno prezentiranje umjetnosti koja u ova neobična epidemiološka vremena dotiče doslovce u duše građana na mjestima gdje oni žive.
Jedino što oni trebaju učiniti, jest odvojiti svoje vrijeme i prepustiti se zvuku i slikama koji će ih odvesti u jedan drugi svijet. Toliko miran i bolno lijep, da postaje prepoznatljivom oazom naših Putokaza koji desetljećima uspješno skrivaju baš takva mjesta od zbilje. Na nekoliko mnogoljudnih lokacija u pomno izabranim kvartovima Rijeke, Putokazi će darivati građane premijerom filma koji će biti prikazan na pročeljima zgrada koje su izložene pogledima građana s nasuprotnih zgrada i višekatnica. Na taj se način otvara prilika da sa svojih balkona, zainteresirani besplatno prisustvuju audio-vizualnom činu jedne nesvakidašnje projekcije. Uz razglas koji će sliku s pročelja zgrada sljubiti u jedinstveni umjetnički doživljaj s albuma ‘Meandri’, ostavivši svakom od gledatelja priliku da se u svoj svijet sigurnosti vrati miran s novom spoznajom o gotovo ‘sakrivenoj’ umjetnosti i njenom pogledu na život i teme o kojima ne želimo misliti, govoriti ili dijeliti ih. Jer bole, duboko ljudski bole.