Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

IZVJEŠĆE: Koncert Zdravka Čolića i simfonijskog orkestra u Areni Zagreb (1. dan) – čarolija u kući punoj naroda

Prvi od dva rasprodana Čolina nastupa u zagrebačkoj Areni kvalitetom, njegovim glasom i izvanrednim pjesmama oduševio je publiku.

Karijera ispunjena vrlo dobrim, odličnim i izvanrednim pjesmama koje popularni Čola izvodi više od pet desetljeća dobila je još jednu potvrdu da je poput starog opijajućeg napitka, što stariji to bolji. I doslovno. Neke od interpretacija su doista bile fantastične. S obzirom da je prvi Čolićev album koji sam poslušao bio “Ako priđeš bliže”, a i oni koji su slijedili bili su više nagnuti prema popu (i rocku), logično je da sam na koncertu više i očekivao upravo od tih stvari. Od Vašeg šlagera sezone i pjesama velikih autora od kojih valja posebno istaknuti Montena i Dedića, preko Balaševića i Bajage te nešto kasnije nagnuća prema folkie izričaju, nizale su se skladbe u svečarskom ruhu i odličnim aranžmanima koje su izvrsno izveli bend i simfonijski orkestar pod ravnanjem Fedora Vrtačnika. Valja spomenuti i soliste od kojih bih istaknuo saksofon Gabija Bunforda.

Foto: Matej Grgić/Glazba.hr

Posebno je publika bila očarana Njegovim glasom. Ipak su to godine kad se snižavaju tonaliteti i kad se auditoriju prepušta izvedba, pogotovo amblematskih stvari. Ali ne, visoka inetrpretativna razina u pojednim je trenucima izazivala ekstatične reakcije. Potpuno zasluženo. I nisu samo „stare“ stvari u pitanju. Govorim o kraju sedamdesetih i osamdesetim godinama; i one nastale devedesetih te nekoliko „brojeva“ iz 2018. – više od dva i pol sata tour de forcea koji je digao na noge cijelu Arenu. Laganice poput “Jedne zime s Kristinom”, midtempo “Jedina” ili poskočice kao što su “Pusti, pusti modu” ili “Ruška”, a bilo je tu i rijetkih karijernih dragulja (“Ljubav je samo riječ i ništa više”). No, kao što napomenuh, i “Čija je ono zvijezda” ili pak zahtjevna “Krasiva” pobrala su svoj komad pljeska. Kad spominjem neke stvari ne treba izostaviti “Rijeku suza i na njoj lađu” te “Južnjake” i “Tabakeru”. “Noć mi te duguje” također pokazuje pomno izbalansiran poredak i repertoarnu ravnotežu. Dakle, nije stavljen naglasak na poprock bisere već je presjek karijere načinjen pomno i nekalkulantski. Da, bila je tu i “Kao moja mati”… No, bilo koja pjesma izvedena na ovaj način nije ostavljala publiku ravnodušnom. Upravo suprotno. I intermezzo, vrlo kratak, kad je prigodno instrumentalno izvedena “Tiha noć” bio je lijep trenutak koji se uklopio u ovaj izvanredan glazbeni događaj. Između pjesma nema puno priče, tek najava (i na video zidu) i kratko podsjećanje na vremena koja su (možda) prošla ali koja su nam ostavila ove razloge za radost u kojoj djelatno (pjevanjem i plesom) sudjelujemo. Himnička “Rodi me, majko, sretnog,” iako nepoznatija i s kraja osamdesetih također je dobro prihvaćena. I na licima glazbenika vidi se sreća, neglumljena.

A što je Čola sačuvao za kraj? “Kuća puna naroda” kojom je prethodila” Ti si mi u krvi” i na kraju konca “Pjesmo moja”. Monumentalna simforock poema zaključila je ovaj predivni dugosvirajući blagdanski dan. Blagdan u kojemu smo blagovali život koji je blaži i draži uz pjesmu. Back vokali i Njegov vokal, zajedno s našim glasovima, glas su , ne samo razuma već i snažan usklik radosni u ne baš radosnom vremenu. Bezvremenski glas i svevremenske pjesme u svakom su vremenu dobrodošle.

Foto: Matej Grgić/Glazba.hr