Prije mjesec dana na Music Boxu smo pokušali saznati zašto je medijima zabranjen ulazak na koncert Dua Lipe u Areni Pula, odnosno zbog čega niti jedan zahtjev za medijske akreditacije, novinarske ili fotografske, nije odobren.
Podsjećamo, na naš osvrt s koncerta u Puli javila nam se službena PR agencija Dua Lipe, Permanent Press Media, koja se odmah ispričala što akreditacije za koncert nisu odobrene, ali ujedno i naglasila da do njih nije došao naš zahtjev, a Permanent Press Media jedina može odobriti ili odbiti zahtjeve. Sve nam je to dalo za naslutiti da možda hrvatska PR agencija XOXO, koja se bavi promocijom i odnosima s javnošću za koncerte u organizaciji agencije NuCoast, nije obavila svoj posao kako treba i zapravo je na svoju ruku odbila sve zahtjeve. Nakon što smo pokušali potvrditi tu informaciju, kontaktiravši agencije XOXO i NuCoast, od potonjih dobivamo e-mail da će nam na sva pitanja i nesuglasice odgovoriti službena PR agencija Permanent Press Media. No, od zadnjeg javljanja te iste agencije i naknadnog pokušaja komunikacije s njima, nismo dobili više niti jedan e-mail, a kamoli pojašnjenje ove situacije. Cijeli tijek ovog slučaja možete popratiti u zadnjem tekstu OVDJE.
Nije nam vrag dao mira, pogotovo zato što nas je PR agencija Dua Lipe samostalno kontaktirala kako bi demantirala neke naše tvrdnje i zaključke u osvrtu s koncerta, odlučili smo se javiti menadžeru i ocu Dua Lipe, Dukagjinu Lipi, kako bi prije svega bio upoznat sa situacijom i ovim nadasve čudnim odnosima s medijima, a usput smo mu postavili i nekoliko pitanja. Upit je poslan 27. lipnja s dodatnim podsjetnikom 10 dana kasnije, a odgovor je stigao noćas, 22. srpnja. Zahvalio je na javljanju i pojašnjenju cijele situacije i rekao da nažalost nema nikakve dodatne informacije o stanju u Puli. “Ono u što vas definitivno mogu uvjeriti jest da mi kao tim ne diskriminiramo nijednu medijsku kuću, ali kao što možete zamisliti, ponekad postoji i bit će pogrešne komunikacije koja može rezultirati situacijom sličnoj vašoj. Nadam se da ćemo u budućnosti moći imati bolji ili prošireni aranžman za veći broj predstavnika medija u Hrvatskoj. Žao mi je što vam ne mogu dati opsežniji odgovor, ali doista vjerujem da je ovo bila klasična pogreška u komunikaciji, a nikada se nije radilo o osobnom problemu između vas i naše PR agencije”, rekao je Lipa.
Za razliku od PR agencije Dua Lipe, Permanent Press Media, čija je zadaća biti posrednik između izvođačice i medija, odnosno odgovarati na sve upite i zahtjeve medija, a koja se na naše dodatne upite i zahtjeve nije javljala, gospodin Lipa je ipak pokazao ozbiljnost i profesionalnost u poslovnoj komunikaciji i barem odgovorio na e-mail te pokušao dati pojašnjenje cijele situacije. Najgori u ovoj priči su predstavnici PR agencije XOXO, koji nisu reagirali na niti jedan naš upit o novonastaloj situaciji, odnosno zadnja njihova komunikacija oko koncerta Dua Lipe jest informacija da nam nisu odobrene niti novinarske, niti fotografske akreditacije. Agencija NuCoast se pak javila, ali je cijeli ovaj teret prebacila na Permanent Press Media. Ako ćemo baš govoriti o klasičnoj pogreški u komunikaciji između medija i PR agencije, ona bi se mogla usmjeriti na domaću komunikaciju, onu između XOXO agencije i predstavnika medija (iako do koncerta Dua Lipe nismo imali nikakvih problema), odnosno čak više na komunikaciju između agencija XOXO, NuCoast i Permanent Press Media. Očito se netko igrao pokvarenog telefona i nije dobro prenio ili dobio pravu informaciju, pa je odlučio biti sam svoj gazda i donijeti posljednju odluku, a to je da niti jedan predstavnik medija u Hrvatskoj nema pristup koncertu Dua Lipe u Areni Pula, što je svakako presedan u Hrvatskoj, ali i regiji, no rijetko da sam čuo za takav postupak i u svjetskim okvirima. I to bez obzira što jedino takvu odluku može donijeti Permanent Press Media, o čemu smo već pisali. Stoga, nije Hrvatska samo svjetski prvak u određenim sportovima, nego smo bome i svjetski prvaci u još nekim stvarima, a da pri tome ne mislim na sport.
Skrećemo pozornost na činjenicu da su svi predstavnici medija koji nisu imali pristup koncertu, redovno objavili PR tekstove koje je slala agencija XOXO, štoviše nitko od glazbenih portala, a kako to inače biva, ne naplaćuje objavu takvih tekstova nego obično ili u većini slučajeva zauzvrat traži akreditacije, koje potom organizatori ili netko drugi nadležan odobrava. Štoviše, za neke koncerte glazbeni portali rotiraju i dodatne reklame kako bi U najgorem slučaju i za puno veće koncerte od Dua Lipe u Areni Pula dobili smo novinarsku akreditaciju ili takoreći jednu besplatnu ulaznicu.
Foto: Promo/X