Svjetska rock zvijezda nove generacije, pjevač i kantautor YUNGBLUD – kojeg smo prethodne godine premijerno slušali u Zagrebu – predstavlja najnoviji singl! Uz smjelu i energičnu odu britanskoj pop sceni, „Lovesick Lullaby“, dolazi jednako odvažan i vizualno upečatljiv glazbeni spot u režiji Charlieja Sarsfielda.
U novom spotu, Yungblud, odjeven u prepoznatljive komade britanskih dizajnera kao što su Burberry, Fred Perry i Sir Tom Baker, vozi se na stražnjem sjedalu crnog londonskog taksija prije dolaska u prepun pub. Video je prepun referenci na britansku pop kulturu, uključujući i aluziju na legendarnu reklamu za Maxell iz 1982. godine „Break the Sound Barrier“, u kojoj mladi glazbenik pozira u naslonjaču, obuzet snagom zvučnika.
„Lovesick Lullaby“ je beskompromisni hommage onom najboljem u britanskoj pop i rock glazbi.
„Snimanje ove pjesme bilo je nevjerojatno zabavno, i mislim da se to čuje. Pokušao sam dopustiti svojoj podsvijesti da slobodno teče, a onda sam sljedeće poslijepodne, mamuran u kuhinji, jedući prženu ribu s krumpirićima uz šalicu čaja, shvatio značenje svojih riječi. Bio sam na putovanju pokušavajući pronaći smisao na različitim mjestima diljem svijeta, na čemu ću zauvijek biti zahvalan, ali osjećao sam se kao da sam se previše udaljio od svojih korijena i morao sam se vratiti… britanskoj glazbi, britanskoj umjetnosti i kulturi“, izjavio je Yungblud o novom singlu.
Prošli mjesec, Yungblud je gostovao u britanskoj emisiji „The Jonathan Ross Show“, gdje je s ostalim gostima razgovarao o svom nadolazećem albumu, kao i o povratku njegovog vlastitog festivala Bludfest koji će se drugu godinu zaredom održati 21. lipnja u Velikoj Britaniji. Objašnjavajući motivaciju za pokretanje festivala i njegovu pristupačnu cijenu, Yungblud je rekao: „Želio sam stvoriti nešto novo za novu generaciju. Cijene koncerata su previsoke.”
Foto: ZG_crnjak