Skip to content Skip to footer

“Heartless” – početak nove ere The Weeknda

Godinu dana nakon odlično prihvaćenog EP izdanja “My Dear Melancholy”, Abel Tesfaye, poznatiji kao The Weeknd, na oduševljenje je obožavatelja objavio novi singl “Heartless” te na taj način obilježio početak nove ere.

Početak nove ere The Weeknd je ovog tjedna najavio na društvenim mrežama: „Večeras započinje ludo, psihotično i euforično poglavlje“, napisao je na Twitteru, dok je tajanstvenom objavom na Instagramu obožavateljima dao naslutiti da sprema nešto novo. „Heartless“ je premijeru imala u pjevačevoj Beats 1 radijskoj emisiji naziva “Memento Mori”, koja je ovog tjedna dobila sedmu epizodu. Produkciju pjesme potpisuju The WeekndMetro Boomin (Migos, Future) i Illangelo (Travis Scott).

Weeknd je čitave godine tajanstvenim objavama dao naslutiti da radi na novom studijskom izdanju, a tijekom dobrotvornog koncerta u Torontu uživo je poručio da se bliži novo poglavlje u njegovoj karijeri. Službeni naziv njegovog šestog albuma još nije potvrđen, ali je otkriveno da je pjevač uz „Heartless“ snimio i pjesmu naziva „Blinding Lights“, čiji se isječak može čuti u novoj Mercedesovoj reklami u kojoj se i sam pojavljuje.

Višestruki dobitnik Grammyja 2018. je godine objavio EP „My Dear Melancholy“, na kojem se našao iznimno uspješan singl „Call Out My Name“. U međuvremenu je ostvario i uspješnu suradnju s francuskim producentom Gesaffelsteinom na pjesmi „Lost in the Fire“ te se po prvi put okušao u filmskoj ulozi. Pjevač će se pojaviti u filmu Uncut Gems, koji će biti objavljen 13. prosinca.