RECENZIJA: Norma Jean Martine – “novo” ime koje svaki pravi ljubitelj pop glazbe mora poslušati
11. ožujka 2017.
Nikola Knežević (2208 Članci)

Ovo nije običan pop album, riječ je o “novom” talentu, navodnike ćemo kasnije objasniti, a koji bi mogao pronaći mjesto kod brojne publike.

Norma Jean Martine ima samo 26 godina, ali iza sebe ozbiljno iskustvo u pisanju pjesama, pa je tako radila top 10 i top 3 pjesme za razne talijanske i njemačke pjevače, ali i neke popularnije poput Ronana Keatinga i Ashley Roberts, a surađivala je i s legendarnim Burtom Bacharachom. Toliko mlada, a toliko iskustva iza nje pa je došlo vrijeme da se posveti i samoj sebi. Objavila je debitanski album “Only In My Mind” na kojem se upravo osjeti njezino iskustvo i isklesan zanat za pisanje lijepih pjesama. Nije to tipični pop album, riječ je o ozbiljnim ljubavnim tekstovima i dosta kvalitetnoj glazbi.

Iznenadila nas je prekrasnim baladama poput “No More Alone”, “Hang My Hat” i “I Will Never Love Again”, ali i nešto bržim pjesmama kao što su “Sond And Daughters”, “No Gold” ili “Animals”. Kada bih morao uspoređivati nju s pjesmama nekih drugih pjevača i glazbenika, bilo bi to doista teško, a i ne volim to raditi. Upravo je i to razlog zašto za ovu prekrasnu malecku simpatičnog glasa mogu reći da će uspjeti i s ove strane mikrofona, baš kao što je to činila i kao tekstopisac.

Glazba i tekstovi imaju smisla, sve je lijepo melodično, čak i one lagane pjesme nisu dosadne i ne odvlače pozornost od slušanja, odnosno ovo nije jedan od onih uradaka kojeg ćete prestati slušati na pola jer vas nije zainteresirao. Ima tu pjesama koje bih rado htio čuti u drugačijem aranžmanu i na tome mora još poraditi. Ali pronašla je dobru ekipu pa je tako ovaj album producirao Danton Supple koji je radio album “X&Y” Coldplaya.

Volio bih ju poslušati i na nekom koncertu.

3.8