Jelena Radan nastavila sa svojim rukopisom u novom singlu “Kad nas ne bude”
14. travnja 2017.
Music Box (5172 Članci)
Podijeli

Jelena Radan nastavila sa svojim rukopisom u novom singlu “Kad nas ne bude”

Pomalo neobične forme, drugi singl Jelene Radan koji kao autorica teksta i glazbe potpisuje, nastavlja njen rukopis, njenu putanju kojom je krenula u rujnu prošle godine s vrlo hvaljenom  pjesmom „Kad nas ne bude“.

U valovima samozatajne i mrke boli koja razdire jedan odnos, pjesma Nismo više isti ko prije priča priču i prisjeća se života prije i poslije… Za pjesmu Nismo više isti ko prije koja opisuje razdiranje i promjenu jednog odnosa, valjalo je namijeniti spot koji bi kroz detalje približio odnos, prije i poslije, kraj, početak i njihov ples, gradaciju koja je ionako postignuta u samoj pjesmi. Filip Tot je zamislio mikro svijet jednog odnosa koji se čas  smanjuje čas širi i odlazi iz unutrašnjeg u okolinu. Kao onda kad prolazimo bolne trenutke, moramo i raditi, biti među ljudima, a u nama gori i mijenja se.

 

„Namjera je bila da kroz minijature, detalje, ukradene trenutke u sjećanju, provučemo jedan odnos koji se promijenio; i nju („ljubav“) koja više nije ista… ne znači da je nestala i da ne postoji… ali više nije kakva je bila… samo to… „

Filip Tot potpisuje režiju i upravljao je kamerom, dok je Ljupka Tanevska zaslužna za kostimografiju (kaput i pelerina Loré by Loreta Gudelj) i poetičnu scenografiju, a Iva Ivan za montažu. Šminka je i na ovom spotu povjerena Petri Sever, a frizura kao i uvijek frizerskom salonu Mandala. Spot je snimljen na Sljemenu i na Tuškancu.

Trombon Luke Žužića i krilnica Branka Sterpina kao da predstavljaju – prvi mračnu, a drugi instrument vedriju stranu medalje… Nismo više isti ko prije konstatira upravo to, ali i pruža izlaz – ne mora biti kraj – i u promjeni pronalazimo novi početak…

Gradacija u pjesmi je posebno naglašena suprotstavljanjem elektronskog i onog organskog, začinjenog bubnjem i perkusijama koje je odsvirao izvrsni Tin Ostreš, a snimio Ivan Božanić (Dan, Mrak Studio). Za master je zaslužan Streaky (London). Jeleni je veliko zadovoljstvo što je u njenim nastojanjima prati i nadograđuje Edi Cukerić (koaranžer i koproducent) koji osluškuje što pjesma treba i poput ljekarnika mjeri kolika doza kojeg lijeka joj treba, dok Konrad Mulvaj (koaranžer i koproducent) svojim znanjem i kutom gledanja kroz dodatna promišljanja i ideje daje novi moment pjesmi.

Podrška njenih kolegica Meri Jaman i Anite Valo (odsvirala je klavirsku dionicu na pjesmi) koje su autorski obilježile jedno razdoblje Jelenina djelovanja (posebno na posljednjem albumu Voyage) i u ovoj Jeleninoj kantautorskoj fazi je prisutna.

Foto: Filip Tot