Skip to content Skip to footer

U 10. godini postojanja Ferragosto predstavio pojačanje sklapanjem velikog partnerstva

Ferragosto JAM u petak, 30. lipnja je na druženju s medijima u zagrebačkom klubu Kavez (Vintage Industrial Bar) predstavio generalnog sponzora festivala, Addiko Bank.

Pojačanje jakim partnerom stiže mjesec dana prije početka festivala na Orahovačkom jezeru koji ove godine uz brojna velika imena slavi 10 godina postojanja.

 „Dug je put bio da dođemo do ovih deset godina. Kad smo kretali nitko nije sanjao da će ovo postati jedan od najvećih, ako ne i najveći festival u Slavoniji. Jednom kad imaš kvalitetnog partnera možeš sve dići na još bolju i profesionalniju razinu. Vjerujem da ćemo ove godine uz Addiko moći uistinu reći da je Ferragosto 10 bio najbolji dosad“, okupljenim se medijima na početku druženja obratio jedan od organizatora, Ivan Šišuljak.

 „Addiko Bank je kao moderna, jednostavna i izravna banka prepoznala ideju i sponzorstvom dala podršku najznačajnijem glazbenom festivalu u Slavoniji koja  nam  je  iznimno  važna  regija. U Addiku vjerujemo u važnost i potrebu  mlade  generacije  da  s puno strasti i životne energije konzumira modernu  kulturu,  a pokroviteljstva glazbenih, filmskih i drugih kulturnih događaja  u  skladu  su s našom poslovnom filozofijom jasnog i jednostavnog bankarstva“, istaknula je Maja Čulig, direktorica marketinga Addiko Grupe.

Svojim su se osvrtima u opuštenoj atmosferi pridružili i glazbeni kritičar Zoran Stajčić i osječki reper Kandžija koji je rastao s festivalom i čak nastupio prve godine njegova održavanja.

„Prvi Ferragosto je bio teški entuzijazam, dosta skromnije. Organizatori su bili dio hip hop scene pa je tako to krenulo. Drago mi je da je to naraslo i da se stvari pomiču. Prijašnjih godina atmosfera je bila ludnica, a kakvo nas tek ludilo ove godine očekuje – jedva čekam vidjeti“, prepričao je Kandžija koji je ove godine dio bogatog line up-a krcatog imenima domaće i regionalne scene.

Zoran Stajčić iz perspektive glazbenog kritičara istaknuo je važnost postojanja festivala van Zagreba i popularnih morskih lokacija: „Ja jesam iz metropole, ali sam uvijek za decentralizaciju. Održati ovakav festival, dovesti takve izvođače u top terminu, u Orahovici vjerujem da je 10 puta teže nego bilo gdje, pogotovo ljeti. Super je što je festival profiliran, organizatori biraju recentne izvođače i program je kvalitetan. Vjerujem da on svojim kapacitetima, ali i kvalitetom ubuduće može rasti.“

Glavna pozornica, Addiko Piknik Stage, ugostit će veličine kao što su Bajaga i Instruktori, Neno Belan i Fiumens koji dolaze u specijalnom setu gdje izvode isključivo hitove Đavola, Elemental, PipsChips&Videoclips, Repetitor, Bolesna braća, Bad Copy, Laka, Jonathan i mnogi drugi. Izštekani stage donosi probranu ekipu vrsnih kantautora u akustičnim izdanjima, stage #Dobrojutro stavlja naglasak na elektroniku i srodne žanrove, Dance hard stage priprema eklektičan žanrovski miks, a po prvi put u povijesti festivala na jezeru će se održati Silent party.

„Cijelu Ferragosto priču zapravo najviše prodaje to jezero. Svjesni smo da svake godine to privlači publiku. Svaki put kad netko dođe i pozove druge ljude najčešće je zbog tog ‘dođi uz jezero, roštiljamo, kampiramo, kupamo se’“, navodi organizator Marko Nemec.

Festival ima i jednu svoju posebnost koju se organizatori ističu kao doslovno viralnu: „S obzirom da je dobra jeka na jezeru, svih 15 tisuća ljudi u nekom trenu počne vikati ‘eeeeeee’ iz nekog nepoznatog razloga. Mislim da je to postalo nešto što je prepoznatljivo i što drugi festivali nemaju. Upravo to druženje oko jezera čini čar ovog festivala. Shodno tome, razvila se ta neka ferragostovska subkultura.“

Festival na Orahovačkom jezeru od 3. do 6. kolovoza privući će više od 15 tisuća ljudi. Više od 30 izvođača čini jubilarno izdanje festivala najvećim dosad.

Foto: Filip Bušić