Nakon 11 godina i koncerta u Osijeku, Bryan Adams se vratio u Hrvatsku na tragu turneje “Get Up” koja je nazvana po studijskom albumu iz 2015. godine, ali i na tragu nove kompilacije najvećih hitova “Ultimate”.
Na toj kompilaciji se nalazi i nova pjesma “Ultimate Love” koju je Bryan izveo i na koncertu u Zagrebu, a publici je olakšao problem s hvatanjem riječi lyric videom na velikom ekranu. Nije to jedina, uvjetno rečeno, nova pjesma koju je predstavio hrvatskoj publici (i nije jedina gdje su u pozadini puštane riječi), izveo je nekoliko njih s albuma “Get Up”, poput “Do What You Gotta Do” ili “Brand New Day”. Ali, naravno da je veći dio koncerta posvetio najvećim uspješnicama, od romantičnih “Heaven”, “Have You Ever Really Loved A Woman” i “(Everything I Do) I Do It For You” preko ultimativnih hitova “Summer of 69”, “Run To You”, “It’s Only Love”, “18 Till I Die”, “The Only Thing That Looks Good On Me”, do obrada Cochranove “C’mon Everybody” i Presleyeve “All Shook Up”. Zanimljivo je kako je “zavarao” publiku tijekom početka izvedbe pjesme “It’s Only Love” koja je originalno snimljena s Tinom Turner.
“A sadaaaaaa (op. a. glazbeni “tuš” u pozadini)…ne, Tina ipak nije došla”, na što se publika simpatično i razočarano nasmijala. Šaljiv je taj Bryan.
Koncert je obilježila i odlična suradnja s publikom koja je znala riječi većine pjesama, a da im je Adams zaista falio u ovih 11 godina, pokazali su gromoglasni pljesak i ovacije prilikom izlaska na pozornicu te prilikom traženja bisa. Bilo je i romantičnih trenutaka, kada su parovi u zagrljaju uživali u nekim od najljepših ljubavnih balada, a bilo je trenutaka kada su i tribine skočile na noge i počele plesati. Šteta što nije bilo više publike jer ovo je bila jedinstvena prilika za vidjeti jednog od najboljih stihoklepaca ljubavnih pjesama zadnjih tridesetak godina, iako njegova karijera traje točno 40 godina. Koncert je pohodilo, prema nekim našim procjenama, 6 ili 7 tisuća ljudi, parter je bio poluprazan, a tribine 3/4 pune, izuzevši gornji prsten koji nije niti pušten u prodaju.
Ovo je bilo još jedno vrlo dobro predstavljanje hrvatskoj publici, iako je bilo mogućnosti za ubacivanjem još nekih pjesama koje su standardni dio njegovih setova. No, razumljivo je kako je došao promovirati novi album i kako smo morali čuti i taj dio kolača. Razglas je bio također vrlo dobar, jedino što je po mojem ukusu trebao biti puno glasniji. Ovako ste komotno mogli normalno pričati, a da vas koncert ne ometa, što se i događalo. Bend je bio genijalan, kao i uvijek, a riječ je o ekipi koja ga većinom prati već desetljećima, poput gitarista Keitha Scotta koji je s njim od samog početka i bubnjara Mickeya Curryja koji radi s Adamsom od 1986. godine. Relativno noviji članovi benda su basist Norm Fisher i klavijaturist Gary Breit koji su mu se pridružili u novom mileniju.
Naravno da je Bryan progovorio malo i na hrvatskom pa je tako pozvao publiku da “mrdaju guzom”, ali i zahvalio, doduše na engleskom, što su ga još jednom tako lijepo ugostili i pjevali iz sveg glasa njegove uspješnice.
Ovo je bio jedan vrlo lijep, romantičan i pozitivan koncert, više pop nego rock, ali i koncert kojeg je obilježila loša organizacija. Uopće se nije znala satnica koncerta, a jedino smo se vodili prema Facebooku i vremenu koje je istaknuto kao početak eventa. Tako smo i mi jedni od onih koji su zakasnili na intro koncerta. Bile su i nepotrebne gužve na ulazima, zbog čega su neki negodovali. Stoga, ocjena manje za organizatore, ali nećemo na to previše misliti nego o još jednom divnom iskustvu koje nam je pružio Bryan Adams.
Foto: Helena Ernoić, Nikola Knežević