IZVJEŠĆE: Jonathan – riječki bend koji najbolju publiku ima u Zagrebu
13. svibnja 2018.
Music Box (10918 Članci)
Podijeli

IZVJEŠĆE: Jonathan – riječki bend koji najbolju publiku ima u Zagrebu

Tvornica kulture je konačno dočekala čuti novi materijala riječke skupine Jonathan, možda i jednog od najboljih hrvatskih rock bendova u poslijeratnom vremenu u Hrvatskoj. 

Iako smo na raznim koncertima već mogli čuti nove pjesme, sada je došlo vrijeme i za službenu promociju “To Hold”, a svakako i prethodnika “To Love”, dva albuma koja su prvotno trebala biti dva EP-ja, ali s obzirom na veliku kreativnost ovog benda, dobili smo dvije cjeline koje se baš i ne mogu strpati na jedno mjesto. Prije svega zbog glazbene različitosti, dok je onaj prvi bio nešto mirnije, ovaj drugi uradak u sebi ima dozu progresivnosti i žestine po kojoj i znamo Jonathan.

Zanimljivo je bilo vidjeti na ovom koncertu, koji je počeo negdje 10 minuta do 22 sata, da su se najbolje i snašli u žestokim pjesmama, a tu mislim na vokalni dio. Instrumentalno su bili čista perfekcija i pravi užitak za slušati, a vokalno su se znali gubiti kod laganih pjesama, jednostavno nisu zvučali uvjerljivo. Nije bilo avanture u glasu, no kada su se uzdigli i razvili, kako su se kod žestokih izvedbi svi instrumenti “razljutili”, bili su kao jedno i tada shvatite da je doista riječ o jednom od najboljih hrvatskih rock bendova.

Inače su uživo zvučali dosta punkerskije, odnosno puno žešće nego na albumu, čak kada izvode i lagane pjesme. Publika ih je pratila genijalno i često znaju sami istaknuti, a što se još jednom potvrdilo ove subote, 12. svibnja, da je zagrebačka publika najbolja Jonathan publika.

Na pozornici su ime pridružili i gosti, saksofonist Jakša Jordes, te Dunja Ercegović aka Lovely Quinces s kojom imaju i zajedničku pjesmu “I Don’t Mind”. Pjesma je inače jedan od najboljih dijelova albuma, ali uživo ipak nije zvučalo toliko savršeno, No, to je nešto što se i može zanemariti zbog ukupnog dojma.

Dva puta su izlazili na bis, što je još jedna potvrda popularnosti kod zagrebačke publike, a sve je zajedno trajalo skoro 2 sata. Šteta što su postavljeni crni zastori na mjestu gdje su bila sjedeća mjesta, valjda zato što se nisu uspjele sve ulaznice prodati, ali u tom slučaju stariji gledatelji, kojeg na koncertima Jonathan uvijek ima u dobrom postotku, nisu mogli malo odmoriti noge i opušteno uživati u koncertu. Ali i to je sitnica koja se može zanemariti.

Jonathan će i dalje biti koncertno jako ime, bilo da su klupski ili festivalski nastupi u pitanju, iako su ovi prvi i dalje nešto draži, a novi materijali su prava potvrda da je ovaj kolektiv iznimno kreativan i neće stati na “To Love” i “To Hold”.

Foto: Privatni album Tamare Brezičević