IZVJEŠĆE: Psihomodo pop obilježili “Godinu zmaja” i 35. rođendan te se oprostili od Tigija
3. lipnja 2018.
Filip Bahun (14 Članci)
Podijeli

IZVJEŠĆE: Psihomodo pop obilježili “Godinu zmaja” i 35. rođendan te se oprostili od Tigija

U jeku velikih koncerata i nastupa zagrebačkih megabendova, Prljavog kazališta u Kranjčevicevoj i Pips, Chips i Videoclipsa kao headlinera nedavnog Zagreb Beerfesta, u subotu, 2. lipnja je održan jubilarni koncert kultne zagrebačke grupe Psihomodo pop na Šalati.

U maniri pravog rockerskog spektakla pod imenom “Godina zmaja” Psihomodo pop je proslavio 30 godina od objavljivanja istoimenog albuma prvijenca, ali i 35. rođendan benda. Iako status Psihomodo popa kao ikona domaće glazbene scene nije nikada bio upitan, svojom svirkom i neizostavnom energijom na Šalati još jednom su potvrdili da su miljenici publike. Svakako treba spomenuti kako je odlično zagrijavanje priuštila grupa The Miceks, a nakon toga, u nešto više od dva sata, Psihomodo pop je odsvirao najpoznatije hitove predvođene dobro poznatim “starim” stvarima s prvog albuma. Nastup je počeo na maloj pozornici s “Ja sam” i “Ona vrišti”, u štihu ranijih i sirovijih pjesama Psihomodo popa, a na velikoj pozornici bendu se pridružila i puhačka sekcija kao i šest muških i četiri ženska back vokala koji su podigli glazbeni izričaj na višu razinu.

The Miceks

Glazbu je pratio kompleksan scenski nastup predvođen karizmatičnim Gopcem koji je većinu vremena između pjesama u svom prepoznatljivom tonu komunicirao s publikom, uz obilje konfeta i vatrom koja je na momente buktala iz pozornice. Nizali su se hitovi kao “Frida”, “Starfucker”, “Rano jutro”, a uz rock laganicu “Raj” bend se još jednom emotivno oprostio od nedavno preminulog bubnjara Tigrana Kalebote. Bio je neizostavan član benda još od samih početaka kada je Davor Gobac došao iz Klinske pomore u tadašnji Neron, a na  ovom nastupu zamijenio ga je odličan Tin Ostreš iz Pips, Chips & Videoclipsa. Na poziv Gopca, uz stihove “Ramone”, pjevala je cijela Šalata, a kroz publiku je letilo mnoštvo balona koji su uz light show i vizuale odavali festivalsko raspoloženje.

Videomontaža na platnu iza benda prikazivala je isječke iz spotova i zabavne trenutke Psihomodo popa kroz njihovo postojanje, a “feeling” pjesama pratila je i Davorova garderoba, koju je mijenjao nekoliko puta tijekom koncerta pa je na kraju završio u haljini i perju.

Psihomodo pop

Okupljena publika bila je šarolika, a moglo se vidjeti i mnoštvo djece u pratnji roditelja koji su sudeći po dobi odrastali uz zvukove “Fride” i “Donne”. No, zbog raznovrsnosti publike i mnoštva mlađih slušatelja i slušateljica donekle je izostala vatrenost i ludilo koji se povezuju s glazbom Psihomodo popa te se moglo vidjeti ljuljanje bokovima više nego li punkerska živost. Ali cjelokupna energija kojom je odisao koncert i raspoloženje publike zasigurno su bili na zavidnom nivou te se ne može poreći kako su Psihomodo pop na Šalati održali koncert karijere, a sudeći po interesu publike predviđamo da tu neće stati.

Foto: Filip Bušić/Sound Report