RECENZIJA: She Loves Pablo: “Death Threats From Future Self” – svjetska klasa iz kućne radinosti
7. veljače 2020.

Četvrti album zagrebačkog stoner/alter rock benda She Loves Pablo predstavlja pravu malu pobjedu D.I.Y estetike.

Oni godinama djeluju u okvirima prijateljskog kruga bendova okupljenih u kolektiv House of Pablo, a album je miksao, producirao i masterirao bendov bubnjar Leonard Klaić, dok je snimanje odradio sveprisutni Mark Markovčić, čovjek bez kojeg bi novija hrvatska bendovska scena bila znatno siromašnija. Nošen gigantskim zvukom kakvog se ne bi postidjeli ni Queens of The Stone Age iz faze “Rated R” i “Songs For The Deaf”, album je baziran na vrlo solidno promišljenom autorskom rukopisu u kojem se jasno vide godine sviračkog iskustva. Slično kao i kolege s hrvatske stoner scene poput Cojones i Stonebride, She Loves Pablo su vrlo brzo došli do zaključka da nije dovoljno odvrnuti pojačalo na jedanaest i odsvirati najžešći rif koji ti padne na pamet kako bi se ovakvu glazbu učinilo zanimljivom. Stoga je upotreba starih grunge trikova poput dinamike tiho-glasno-tiho i vokalnih harmonija na tragu Alice in Chains ne samo dobrodošla nego i esencijalna za upečatljivost i, u nedostatku bolje riječi, hitoidni potencijal ovih pjesama.

Od sjajne uvodne “Crumble” u kojoj nakon početne salve iz svih raspoloživih oružja dolazi završni mantrični dio “ain’t it hard to breathe while underwater?” do odjavne naslovne pjesme, nije teško zamisliti kako bi ovaj bend u nekom drugom vremenu i prostoru mogao biti svjetski poznat. No, “Death Threats From Future Self” pokazuje da skromni uvjeti ne ograničavaju nužno i izvedbu. Pjesme iskaču jedna za drugom tvoreći ujednačenu, gotovo monolitnu cjelinu, a da pritom nikad ne zvuče jednodimenzionalno ili dosadno. Ukupnom dojmu pomaže i pokoji veći zaokret poput elektronički proširene akustične balade “Get To You”, čisto da se još jednom pokaže da se ne radi o bendu oslonjenom na jednu fintu. Inače mrzim pribjegavati retorici “podržite domaću scenu”, ali ako volite podužu tradiciju žešćeg alter rocka i njegovih nišnijih rukavaca, poslušajte ovaj album – stvarno nećete požaliti.

4.5