Cristiano Ronaldo izabrao “Jerusalemu” za himnu ljubavi i sreće
3. rujna 2020.
Music Box (10960 Članci)
Podijeli

Cristiano Ronaldo izabrao “Jerusalemu” za himnu ljubavi i sreće

Ljudi diljem svijeta ovih dana intenzivno dijele ovu himnu optimizma na društvenim mrežama. Pjesma je #2 najtraženija pjesma na Shazam aplikaciji u svijetu, a uz nju plešu svi – od redovnica do bolničkog osoblja na prvoj crti obrane od globalne pandemije.

Nazvan himnom optimizma usred globalne pandemije koronavirusa, južnoafrički gospel hit dosegao je nevjerojatne vrhunce s više od 111 milijuna pregleda na YouTubeu te se tjednima nalazi u vrhu najtraženijih pjesama na Shazam aplikaciji.

Brojne poznate i sportske superzvijezde širom svijeta “zakačile” su se na pjesmu na društvenim mrežama zbog zaraznog plesnog izazova, ali Cristiano Ronaldo ga je, usred priprema portugalske nogometne reprezentacije za subotnju (5. rujna, 20.45 sati) utakmicu protiv Hrvatske na startu Lige nacija, iskoristio iz puno intimnijeg razloga. Podijelivši snimke proslave s obitelji, prijateljima i partnericom Georginom Rodriguez, pjesmu je koristio kao temu svog videa, na čemu mu je zahvalnost izrazio i sam autor pjesme, Master KG.

“Život je bolji s vašim najmilijima”, napisao je Ronaldo. “Uživajte u svim trenucima s ljubavlju i srećom!”. Ronaldov video u samo sat vremena dosegao je 1.4 milijuna pregleda.

“Puno hvala veliki brate što podržavaš Jerusalemu, iz Južne Afrike šaljemo poruku ljubavi”, odgovorio je glazbenik u komentarima posta za pjesmu koja brzo postaje jedna od najuspješnijih u povijesti te države.

Pjesma “Jerusalema” francuskog glazbenika južnoafričkog porijekla koji nastupa pod imenom Master KG rasplesala je svijet. Unatoč tome što je objavljena u ljeto 2019., ljudi diljem svijeta ovih dana intenzivno dijele pjesmu na društvenim mrežama, a prateći video spot je prešao 111 milijuna pregleda.  Zalet je dobila u prosincu prošle godine kada je plesni izazov postao viralan u Mongoliji, da bi se plesno ludilo potom proširilo na Italiju, Francusku, SAD, Brazil, Indiju, Kinu i ostatak svijeta. Snažna melodija instantno je postala plesna himna na raznim mrežama poput TikToka gdje su korisnici stvorili stotine tisuća videozapisa inspirirani pjesmom i gdje je generirano više od 340 milijuna pregleda, a uz nju plešu svi – od redovnica do bolničkog osoblja na prvoj crti obrane od globalne pandemije.

O neopisivom interesu koji je singl izazvao govori i činjenica da je pjesma već tjednima jedna od najtraženijih pjesama na Shazam aplikaciji za identifikaciju pjesama te se u Hrvatskoj trenutno nalazi na #32 mjestu i uvjerljivo se penje prema vrhu.