RECENZIJA: Paper Tigers: “Into Oblivion EP” – 15 minuta nabijenih emocijama
30. ožujka 2021.
Music Box (10919 Članci)

Paper Tigers ili pprtgrs mladi su bend iz Rijeke koji se plasirao na scenu 2020., tri godine nakon što su formirani. Sastav benda čine Mateo Davidović (Cut The Cord) i Ivan Brajković (Kraj Programa, TOST) na gitari, Vedran Iskra (Tost) na bubnjevima te Jana Dabo Vukomanović (Officer Down) – vokal i autorica tekstova.

Pronašavši svoj željeni zvuk, bend je krenuo s pisanjem autorskih pjesama koje su javnosti predstavljene početkom 2020. s dva singla, Lust For Life i How Long Is Forever. Krajem godine pprtgrs izdaju svoj prvi EP Into Oblivion.

EP od nepunih 15 minuta zaokružen je u cjelinu nabijenu emocijama od prve do posljednje pjesme. Otvara ga Oblivion koja efektivno „prasne“ i bez zadrške predstavlja ostatak EP-a u svoj njegovoj žustrini. Vokal Jane Dabo Vukomanović čvrsto drži komandu nad gitarom i bubnjem koji imaju vrlo prepoznatljiv punk rock zvuk. Pprtgrs punk rocku 90-ih i 00-ih daju novo izdanje.

Love Like This nastavlja priču koju je Oblivion započeo, ali brže, žustrije i nestrpljivije. Pjesma o teškom prodiranju do nečijeg srca pokazuje impresivni vokalni raspon Jane i glazbenu zaigranost benda sa zanimljivim bridgeom pjesme koji gradi napetosti prije ponovnog ”buma”. Već tu se vidi da su mix, master i produkcija EP-a, za koje su zaslužni Igor Klanfar i  Mario Tomašković, vrlo kvalitetni, jasni i bistri, odlično povezujući Janin vokala i energetičan bubanj i gitaru.

Treća stvar Get Undressed  ima najčišći punk zvuk na cijelom EP-u. Get Undressed je kulminacija EP-a, možda čak i najbolja pjesma. Slojevitost vokala je odlično odrađen a sama stvar odiše novim i svježim zvukom koji naglasak stavlja na elemente rocka. Iznenadio me solo gitare koji je kompleksniji nego na ostalim pjesmama i sposobnost gitarista dolazi do izražaja. Get Undressed je Paper Tigers u svom punom potencijalu, od sola gitare, savršeno odmjerenog growlanja u pozadini do izuzetne produkcijske kvalitete.

Četvrta i posljednja pjesma, Every Time I Die koja je objavljena i kao singl, popraćena lyrics videom, očekivani je kraj EP-a. Every Time I Die oslobađa prostor bubnjaru i njegovoj spretnosti koja pjesmi daje ”kick” koji ju čini drugačijom od prva tri singla. Pjesma se donekle smiruje i blijedi prema koncu što daje efektivan kraj EP-ju koji je sve samo ne blijed i miran. Govorni kraj pjesme također uspješno najavljuje završetak EP-a budući da odskače od svega što smo do tada čuli od benda.

Za ljubitelje punk rocka ovo će biti zanimljiv novitet na sceni, a sirov talent Paper Tigersa će s vremenom postajati sve rafiniraniji i istančaniji. Ovo je dobar i dinamičan početak za bend od kojeg očekujemo još mnogo toga u budućnosti.

Piše: Vida Volarić

3.5