Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

“Flešbek” Marčela kao osobna, a svačija priča

Vrući ljetni dani nam oduzimaju dah, ali i novi singl “Flešbek”, gdje Marko Šelić Marčelo udružen s Aleksandrom Jovanovićem Šljukom, nudi nešto malo drugačije – nadasve duhovito, urnebesno razmišljanje o društvu i utjecaju na čovjeka danas u Srbiji, kroz prisjećanja na slomljeno srce i prvi hit “1”. 

Singl se nalazi na Marčelovom dugoočekivanom novom albumu “Nojeva varka”, na kojem će se naći čak 16 pjesama.

“Ljeto je i ljude treba makar nakratko odmoriti od teških tema, koje svakako imaju svoje mjesto na albumu”, kaže Marčelo. “Ovo je jedna od onih svačijih priča, predstavljena šaljivo: koliko su nam samo prve ljubavi, to jest njihov kraj, bili nekakav smak svijeta kad smo bili klinci, a koliko to danas u životu gotovo nikako ne figurira, osim kao nešto što ti izmami osmijeh. Ali da bi se ta priča ispričala, dva su sastojka nužna: vratiti se na lokaciju (u Marčelovom slučaju: Paraćin) i vratiti se na jezik. Ovo je pjesma na paraćinskom, ljudi će morati proguglati što su Grza, Petrus, Donji Park, Hipi-dolina… a tu je i putovanje u vrijeme arkada na žetone, tetrisa, prženje CD-a, lijepljenja postera – i famozne pjesme “1” s prvog albuma, koja je bila tu da, pomalo nevješto, poetizira romansu. Sad smo sjeli da je malo… pa, raspoetiziramo na šalu, ali jednako pošteno.”

Glazbu je uradio Aleksandar Jovanović Šljuka, prekaljeni jazz pijanist, skladatlej i vokal, član Markovog benda koji se pobrinuo za dobar dio pjesama na predstojećem albumu.

“Mi volimo ići tamo gdje nismo bili ranije i davati jedni drugima izazove. Ovo generalno nije ni Šljukin ni moj teren, ali smo baš zato željeli da, među svim tim umjetnički izazovnijim pjesmama u koje smo se upustili, napravimo i nešto ovakvo: zajebantski, a s dušom. Jer ispod šaljive površine, pažljivi slušatelj će čuti: ovo je zapravo pjesma o prolaznosti poprilično svega, pa i nas samih”, objašnjava Marčelo.

U videospotu za pjesmu, u glavnim ulogama su glumica Vanja Nenadić i Miloš Mijailović Jaaz, reper, producent i siva eminencija kuće Aristokrat muzik: Vanja kao Markova prva ljubav, a Jaaz kao njegov arhineprijatelj, “dizelaš” koji mu je “preotme”. Kao i kod prethodnog singla “Udahni”, redatelj spota je Nemanja Maraš, koji je već zamislio i ekranizaciju ostalih singlova s albuma “Nojeva varka”: svaki će se nadovezivati na prethodni i tako oblikovati jednu priču. A ta se priča, novim spotom, nastavlja već u rujnu. Do tada, dok je album u fazi miksa, Marčelo i bend vratit će se koncertnim pozornicama,kroz nastupe na Fresh Wave Festivalu, OK Festu i Beer Festu.