Globalna superzvijezda i ikona suvremene pop kulture Katy Perry predvodnica je ovogodišnje Gapove blagdanske kampanje „All Together Now” pokrenute s ciljem da se osvijesti i proslavi snaga zajedništva.
Projekt započinje predstavljanjem jedne od omiljenih himni The Beatlesa, „All You Need is Love“ u izvedbi Katy Perry. Singl je humanitarnog karaktera te će dio prikupljenih sredstava biti usmjeren podršci djeci koja odrastaju u uvjetima siromaštva. Službena izvedba Katy Perry dostupna je na glazbenim platformama, a svako slušanje putem Spotifya povećava fond donacija.
Ove godine optimizam je važniji no ikad stoga je američki modni div udružio snage s globalnim pop zvijezdama kako bi kroz spoj kultura, mode i glazbe naglasili važnost ljubavi, dobrote i prihvaćanja. Pokretači projekta, Gapov kreativni direktor na globalnoj razini Len Peltier i cijenjeni američki redatelj Mark Romanek, prepoznali su moć koju glazba ima u prenošenju poruka i spajanju ljudi što su pronašli upravo u esenciji kultne skladbe koja je inspirirala cjelokupnu kampanju.
Pjesma koja je definirala jednu eru, „All You Need is Love“ sada je, u izvedbi Katy Perry zasjala u novom ruhu, ističući pri tome i samu glazbenicu kao jednu od predvodnica novih promjena u suvremenoj kulturi: svojom glazbom, društvenom odgovornošću, filantropijom i konstantnim pozitivnim porukama kojima inspirira i osnažuje svoje fanove Perry pruža pravi primjer o važnosti toga da svi ljudi budu dio nečega većeg od njih samih.
Za svaki Spotify stream najnovijeg singla Katy Perry – njene vizije pjesme „All You Need Is Love“ – Gap će donirati 1 američki dolar (do ukupno 100 000 dolara) neprofitnoj organizaciji koja djecu koja žive u siromaštvu zbrinjava nužnim potrepštinama. Udrugu Baby2Baby Katy Perry podržava već dulje vrijeme, a ovim povodom ističe: „Uvijek sam uzbuđena kad surađujem s brendovima koji čine korak više kako bi ovaj svijet učinili boljim i sretnijim mjestom. Izvesti i snimiti svoju viziju jedne od najpoznatijih i najemotivnijih pjesmama našeg vremena i to u suradnji s brendom kao što je Gap te s tako važnom i snažnom porukom, bilo je poput sna. Uz to što potičemo ljude da tijekom blagdana šire radost paralelno prikupljamo novac za Baby2Baby, dobrotvornu udrugu iznimno blisku mome srcu. Može li bolje? Djeca su naša budućnost. Trebamo ih podržavati i pomagati im pri pronalaženju vlastitih vrijednosti, ljubavi i samopoštovanja”.
Širimo ljubav i ovih blagdana!