Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli da se učinkovito krećete i izvodite određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u svakoj kategoriji pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Uvijek aktivan

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Skip to content Skip to footer

dRUMELODY objavio spot za “Blood” snimljen u pustinji Ujedinjenih Arapskih Emirata

Za pjesmu “Blood” s albuma “Hyperbola” premijerno je prikazan spot snimljen u pustinji Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Produkcija pjesme je plod slobode zvučnih istraživanja u kojoj su korišteni sintetički vokali. Vizualno spot prati svjetske trendove i predstavlja kreativno osvježenje. Za autorski tim pustinja je bila puno više inspirativna od sjaja i blještavila Dubaija.

“Bilo je zanimljivo raditi s internacionalnim timom, svatko unese dio svoje osobnosti, kreativnosti, kao autor pjesme koji razumije i cijeni druge autore dao sam punu slobodu redatelju, direktoru fotografije i glumici da snime spot onako kako oni žele i misle da se treba kreativno izraziti. Zadovoljan sam finalnim spotom, drugačiji je, možda neočekivanog stila, namijenjen je svjetskom tržištu i nestrpljiv sam vidjeti kritike publike,” izjavio je Berin Tuzlić.

Foto: Jasmin Fazlagić