Skip to content Skip to footer

Nikola Čuturilo otkrio i drugi singl s nadolazećeg albuma

“Lice ulice” – drugi singl s nadolazećeg albuma Nikole Čuturila „Priče iz Depoa“, nastavlja graditi poziciju ovog beogradskog gitarista, pjevača, tekstopisca i skladatelja, umjetnika sa snažnim izrazom koji se uvijek pojavljuje pred nama s razlogom – donoseći dobru energiju, autentičan rok’n’roll zvuk i pogled na bitne društvene teme.

Sociokulturološki kontekst, problem beskućnika i generalno napori da se preživi svakodnevica predstavljaju glavnu temu novog singla. Dubina i značaj ovog izdanja dodatno su naglašeni suradnjom s neprofitnom organizacijom “Liceulice”, najpoznatijom po istoimenom magazinu i zapošljavanju socijalno ugroženih osoba kao uličnih prodavača.

O inspiraciji za pjesmu Nikola kaže: “Junaci ove priče nisu rođeni na ulici niti su imali ideju da će tu završiti. To su ljudi koji su imali prijatelje, snove i planove baš kao ti i ja. Sve dok nije došlo do prekida filma. Ovo je kadar iz mog londonskog života u periodu kad sam se “snašao” i “zavrijedio” da me puste u mašinu. U hodu od stana do metroa svakog jutra prolaziš kroz identične minute i istu scenografiju. To se ponavlja iz dana u dan baš kao u Danu Mrmota. Patrik je bio komšija uredan i obrijan, imao je ženu i bebu, a ispred kuće vikendom je glancao svoj oldtimer i motor s prikolicom. Jednog jutra mi se nije javio i primijetio sam da je neobrijan. Sljedećeg mu je bila prljava kragna od košulje i izgužvan sako da bi ubrzo nestali i njegovi mezimci na točkovima. Žene i bebe nije bilo već neko vrijeme kada sam ga idući na posao prepoznao, među poznatim beskućnicima na stanici. Bio je zapušten, zarastao u bradu s konzervom piva u ruci, baš kao neko neposredno poslije prekida filma”.

Do suradnje s “Liceulice” je došlo spontano, u jednom telefonskom razgovoru Nikole i Baneta Trifunovića, idejnog tvorca i jednog od osnivača “Liceulice”. Suradnja ima za cilj da kroz zajedničko promoviranje pomogne širenju svijesti i daljem uključenju pojedinaca i zajednice. Idejni tvorac i redatelj autentičnog videospota je Miša Terzić.